Naistenklinikan parkkipaikat
HEI!
Tässä synnytyksen lähestyessä alkoi mietityttää myös tällainenkin hassu asia eli parkkipaikkatilanne. Olen menossa Naistenklinikalle synnyttämään ja käsittääkseni siellä ei ole ihan helposti parkkipaikkoja saatavilla.
Miten olette siis tehneet?Olisiko siellä lähellä jotakin pidempiaikaisempaa parkkipaikkaa ettei tarvitsisi miehen käydä koko ajan kolikoita lisäämässä mikäli edes läheltä löytyy parkkis.Meidän on pakko tulla autolla, koska asutaan vähän kauempana.
Kommentit (5)
Siellä on parkkihalli, jossa maksetaan automaattiin jälkikäteen (jos löytää toimivan automaatin). Kannattaa varmaan esim. tutustumiskäynnin yhteydessä vielä kysyä asiasta.
Näin talviaikaan on siinä venerannassa aika hiljaista. Miehesi voi jättää sinut Naistenklinikan ovelle ja käydä viemässä auton, sinne parkkikselle on jotain vajaa kilometri matkaa. Käytän sitä itse usein kun ollaan lastenklinikalla ennalta määräämätön aika. Ks kartoista Rajasaarenpenger, siinä on nuo Humallahden laiturit. Tietty sunnuntaina siinä Stenbackinkadulla saa muistaakseni parkkeerata ilmaiseksi. Parkkihalli maksaa muistaakseni euron tunti.
Parkkimittareita alueella ei ole.
Viikonloppuna jos synnytät niin pääset pysäköinnissä vähän halvemmalla. Aika vähän on ilmaisia paikkoja Töölössä enää. Jossain rannan suunnalta voi löytää ja siirtää sinne auton, kun on rauhallisempi hetki.
ja omavastuuosuudeksi jää silloin noin 9 euroa per kyyti. Huoletonta:) Laita alusta, jos pelkäät, että lapsivedet menevät taksiin, mutta senkin korvaisi kyllä taksin vakuutus, jos penkit kastuisivat, sanoi taksikuski. Vain juopot korvaavat itse jos penkin sotkevat...
T. Kolme kertaa taksilla NKL:lle mennyt ja sieltä vauvan kanssa kotiinkin taksilla ajellut.
tai sitten lähteä metsästämään jostain kauempaa sivukaduilta ilmaista paikkaa... Alueella on paljon muitakin sairaaloita, mutta niiden parkkipaikat ovat myös aina ihan tukossa... Esim meilahteen kun mentiin viimeksi, niin jätettiin auto sakkopaikalle kun muutakaan ei vaan löytyny edes etsimällä.....