Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pojalla vesirokko... Voiko mihinkään lähteä?

Vierailija
28.01.2009 |

Poitsulle tupsahti ekat näppylät siis jo viime perjantaina. Kiitettävästi noi lisääntyi maanantaihin saakka mytta nyt näyttää hiipuneen. Joitain vesikelloja vielä on ja loppuviikko ollaan ihan suosiolla pois hoidosta, mutta voiskohan tuota jo mennä vaikka kaupassa jätkän kanssa käymään? Missään vaiheessa ei ole ollut kuumetta tms. eikä vaikuta muuten kipeältä. Kunhan on pilkullinen... (ja erittäin pitkästynyt :P)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vesikellot ruvella. Sitä ennen tartuvaara on. En siis toivoisi kenenkään liikkuvan tartuntavaiheessa olevaa vesirokkoa sairastavan lapsen kanssa. Ja sairastaminen nyt vaan on tylsää...

Vierailija
2/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tullut hinkkaamaan omaa poikaa ja hekemaan sen "taudin" teiltä. Voit kyll'ä mennä moni äiti olisi tyytyväinen kun lapsi saisi sen rokon.. Minä ainakin:)) Kait oon ihan pimee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä syöpäsairaat eivät tietysti kaupoissa liiku hoitojensa aikana, mutta esim. heidän sisarukset saattavat käydä. Seurauksena sitten pitkä eristysaika...

Vierailija
4/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa hysteerinen. Tottakai voi mennä, kyllä se rokko tulee jokaiselle jossakin vaiheessa. En ite ainakaan rupee kököttään sisällä muksun kanssa jos sillä on rokko eikä ole muuten kipeä. Haukkukaa vaan!!

Vierailija
5/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kyll'ä mennä moni äiti olisi tyytyväinen kun lapsi saisi sen rokon.. Minä ainakin:)) Kait oon ihan pimee...

Se joka haluaa rokon lapselleen saada, hankkikoon sen kyläilemällä rokkoperheessä mutta kyllä kaupassa pitäisi saada käydä niidenkin joille vesirokko on vaarallinen. Jotain järkeä mukaan vaikka aina ei sairastumista voikaan välttää (meidänkin tyttö sai rokon päiväkodista).

Vierailija
6/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todella vastuutonta on joka tapauksessa lähteä yleiselle paikalle rokkoisen lapsen kanssa. Se ei ole sama asia kuin joku flunssa.

Oletpa hysteerinen. Tottakai voi mennä, kyllä se rokko tulee jokaiselle jossakin vaiheessa. En ite ainakaan rupee kököttään sisällä muksun kanssa jos sillä on rokko eikä ole muuten kipeä. Haukkukaa vaan!!

Vierailija
7/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

VEsirokko on jollekin hengenvaarallinen ja sitä ei missään nimessä pidä mennä kauppaamaan muille. Eli tautiset PYSYKÖÖN kotona. Valitettavasti.

Vierailija
8/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti voitte ulkoilla yms.

Mä en ymmärrä, miten pitkästynyt lapsi muka nauttisi jollain kauppareissuilla... Tai mikä tarve on kauppaan rynnätä. Ulkona on tällä hetkellä loistavat talvisäät. Eiköhän se pieni potilas piristyisi pulkkamäestä paremmin kuin kauppareissusta.

Vierailija
9/9 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarttuu niin helposti.. kyllähän nyt järkikin sanoo, ettei silloin mennä kauppaan tms.. me oltiin kotona siihen asti,kun ei ollut enää vesikelloja. Ulkoiltiin kyllä omalla pihalla jne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän