Nainen kenet näistä valitsisti seksikumppaniksi
Mies 20, 30, 40 vai 50 kieppeillä iältään? Ei tarvitse perustella jos et halua, mikä vaan noista tulee ensimmäiseksi mieleen vain iän perusteella ;)? Oma ikäsi?
Kommentit (15)
Huokuu sellaista tyyntä varmuutta ja on jo mies!
N32
Taitoa on eri tyyliin kuin pikkupojilla.
Itse olen 22v.
on kiitollinen kaikesta kokemastaan, häntä saa pyörittää mielensä mukaan, hänen kanssaan voi tuntea itsensä varmaksi, kokeneeksi ja voimakkaaksi.
Nainen 40 v
siis nämä minun kokemani miehet (n 10)
30 eteenpäin. Itse olen 34 v. ja kyltymätön kausi menossa. Tiedän miten käsitellä miestä, mutta en viitsi alkaa untuvikkoa kouluttamaan. Ihanaa kun mieskin osaa naida kunnolla, ja tyydyttää naisen täysin.
1. 50v joka useinmiten halukas oppimaan ja kokemaan uuttaa seksin saralla
Sillä aika moni ei ole ottanut suihin tai saanut suudeksiä, mutta iän tuoma
estottomuus antaa aivan uuden ihanuuden seksiin (kokemusta on)
2. 40v koska nyt se nainen puhkee kukkaan, tosin jo sitä ikäluokkaa joka
joka jo kokenut seksin saralla
3. 20v jos innokas ja halukas oppimaan ja kokeileen kaikkea kivaaa
vimoseksi sitten se 30v
M43
Ehdottomasti 40 v.
- useinmiten osaa jo kaikenlaista
- vielä ei kärsi niistä iän tuomista ongelmista, joita viisikymppisillä alkaa jo esiintyä
N46
40+
Komppaan edellisiä eli osataan ja on kokeiltu kaikenlaista. Lisäksi ei luulla itsestäkään liikoja, sängyssä saa ja voi olla huumoriakin mukana. Osaavat kielihommat yleensä suht hyvin.
nainen 31
Koska olen itsekin kolmekymmentä. Sama ikä on parempi. Ei nuorempi mutta ei paljoa vanhempikaan saa olla.
Olisi vielä timmiä lihaa (no jaa, nykynuoriso) ja kaunista katsella. Pelkän seksin takia siis.
Itse olen 32 ja nelikymppinen tuntuu liian vanhalta ja 50 v - ei varmasti! Olen mieluiten oman ikäiseni kanssa: sama elämänkokemus, sama elämänvaihe.
Huh mikä rakastaja (vanhemmista kuin 40 v. ei kokemusta - nuoremmista kyllä...)-
Nuolee erittäin hyvin, osaa käsitellä hellästi mutta varmasti, osaa "viedä" (osaa lukea kehonkieltä ja kääntää eri asentoihin).
Ja itse olen 3kymppinen.
30 vee... oma kulta on sen ikäinen <3
Mutta nuoria en jaksaisi alkaa opettamaan.
30v jaksaa hyvin ja osaa jo paljon, mutta ei välttämättä siedä neuvomista.
40 v. oma mies on 45 ja ei enää jaksa tai no n.4krt/vuosi ja tätä on jatkunut melkein siitä kun täytti 40v. Eli huonoja kokemuksia.
50v jos haluja riittää, niin osaa varmasti paljonja on kokeiluhalukas
N35, joks puheksi kukkaan n.30v ja on sen jälkeen saanut paljon itsevarmuutta ja on sinut itsensä kanssa. Olen myös nyt vasta paljon halukkaampi kokeilemaan kaikkea uutta enne olin paljon estoisempi. Eli meillä meni just niin, että kun minä aloin seksistä oikeasti nauttimaan niin miehellä alkoi halut kaikkoamaan.
40-v. On paras, osaa jo ja jaksaa..tekee kaiken mitä haluat. (nainen 45-v.)