Mikä nimi lukee kännykässäsi vanhempiesi numeron kohdalla?
Lukeeko siinä ISÄ, ÄITI vai heidän etunimensä, tai joku lempinimi, vai muuta?
Kommentit (50)
"ICE äiti" äitin kännykkään
"isin känny" isän kännykkään
Koti on vaan jäänyt, se on siirtynyt puhelimesta toiseen opiskeluajoista lähtien.
miehen puhelimessa lukee pappa ja mummo (siis omista vanhemmistaan)
itse käytän heistä etunimeä
Ice Äispä
ja isäpuolen kohdalla hänen oma nimensä (oikea isä on kuollut).
enhän muutenkaan puhu heistä etunimellä. Nykyään kyllä viittaan heihin usein mummuna ja pappana, mutta omassa puhelimessani he ovat minulle isi ja äiti. Mies on ihan etunimellään
Tuo mainitsemani sairaskohtauksen saanut ei onneksi kuollut, vaan ennen tuupertumistaan sanoi "soita vaimolle". Ei hajuakaan kuka vaimo oli, joten onneksi puhelimessaan oli ice-numero. Vaimo oli kiirehtinyt saman tein sairaalaan ja lääkärit olivat saaneet heti tärkeitä taustatietoja, joita ei olisi papereista löytynyt.
En rehellisesti usko, että kukaan esim. onnettomuuspaikalla soittaisi tuntemattomalle "että täällä makaa nyt ruumis".
Olen tosin harkinnut vaihtaa, kun olen pari krtaa ajatuksissani soittanut isälleni, kun olen samalla jutellut lasten kanssa, että soitetaan iskälle.
Ja esikoinen oli kerran ihan hämillään, kun vastasi puhelimeeni, jossa soittaja oli äiti ja soittaja olikin mummi.
vanhempien lankapuhelin: ice vanhemmat
isäni kännykkä: ice isä
äitini kännykkä: ice äiti
Minulle isi on tosiaan isi, vaikka olisin minkä ikäinen. Mutta nykyään puhutaan hänestä ukkina yleisesti ottaen.