Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa, pojan 4 v synttärit

Vierailija
27.01.2009 |

Minkälaisia synttäreitä 4 vuotiailla?

Poika aloitti syksyllä päiväkodin ja haluaisi kutsua sieltä kavereita, joita minä itse en siis tunne. Minkä ikäiselle olette kutsunut tarhakavereita kotiin? entä minkä ikäiset käyvät synttäreillä ilman äitejä/isiä? vieraat olisivat 4-5 vuotiaita ja jos jokainen tuo vielä vanhemman mukanaan, niin loppuu kyllä tässä talossa neliöt kesken....

Itse olin ajatellut, että tarhaan vietäisiin keksit tms ja kotiin kutsuttaisiin muutama kaveri, jotka minäkin tunnen.

Entä miten kutsussa olette maininnut, otetaanko äiti mukaan vai ei, vai tarvitseeko sitä erikseen mainita?

riittääkö ruokailu, yksi leikki esim. onginta tms ja leikkiminen ohjelmaksi? jos esim. kaksi tuntia? entä onko la iltapäivä hyvä aika, vai haluaako perheet olla silloin keskenän;)

Niinkuin arvata saattaa, esikoinen kysessä ja noviisi äiti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin on viety herkkuja, ja ovat siellä juhlineet lapsen juhlia. Kotiin on sitten kutsuttu ystäväperheitä lapsineen (yhden päiväkotikaverin lapsi on tahtonut kutsua ja se on ok). Meilläkin melko pienet tilat, joten 3-6 lasta vanhempineen (yksi tai molemmat vanhemmat mukana). Lapsivieraat ovat olleet 0-4v ja ollaan ajateltu että vanhempien kanssa on vielä parempi, saadaan sitten aikuisetkin tavata toisiaan ja jutella kun muuten melko harvoin nähdään.

Ongintaa on ollut ohjelmana ja siitä on kovasti tykätty. Ei olla laitettu synttärikutsuun mitään aikarajaa, mutta jotkut laittavat, esim. tervetuloa Maijan synttäreille la klo 13-15. Ja mielestäni tuo on ihan yhtä ok kuin oma tyylimme:

Tervetuloa Maijan synttäreille la 1.2 klo 13 alkaen.

Ja lauantai on mielestäni oikein hyvä päivä, ainakin itselle on helpompaa lähteä "kiireettömänä" päivänä ja näin on ollut myös ystäväperheissämme.

Mutta kukin tavallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla