Purnauskis kissakahvila
Kommentit (46)
Sisäänpääsy 5€ ja jopa sylivauvastani veloitettiin sama summa, eli yhteensä 10€.. Siinä kohtaa teki mieli jo kääntyä pois. Päätin olla ostamatta kahvia, koska lompakkoon tuli aika iso lovi mutta ei. Työntekijät kävivät 5 minuutin sisällä kaksi kertaa kysymässä, että haluanko jotain lämmintä juotavaa. Infosin parille vauvalliselle ystävälleni tuosta sisäänpääsystä ja he ilmoitti, että taitaa jäädä välistä :/
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:05"]
Sisäänpääsy 5€ ja jopa sylivauvastani veloitettiin sama summa, eli yhteensä 10€.. Siinä kohtaa teki mieli jo kääntyä pois. Päätin olla ostamatta kahvia, koska lompakkoon tuli aika iso lovi mutta ei. Työntekijät kävivät 5 minuutin sisällä kaksi kertaa kysymässä, että haluanko jotain lämmintä juotavaa. Infosin parille vauvalliselle ystävälleni tuosta sisäänpääsystä ja he ilmoitti, että taitaa jäädä välistä :/
[/quote]
Tavallaan kyllä ymmärrän tuon sisäänpääsymaksun, mutta mielestäni aika kohtuutonta veloittaa sitä sylivauvalta. Huomasin myös itse käydessäni, että tarjoilijoilla ei ollut omia pöytiä, joita olisivat hoitaneet, vaan meiltäkin kävi monta eri henkilöä peräjälkeen kyselemässä tilauksia.
Ymmärrän sisäänpääsymaksun, sillä se takaa vähän sitä, ettei kissoja mennä ajankuluksi kiusaamaan. Opiskelijalle 5 e (+ vaikka kahvi) kuitenkin sen verran iso raha, ettei ole raaskinnut käydä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:05"]
[/quote]
Tavallaan kyllä ymmärrän tuon sisäänpääsymaksun, mutta mielestäni aika kohtuutonta veloittaa sitä sylivauvalta. Huomasin myös itse käydessäni, että tarjoilijoilla ei ollut omia pöytiä, joita olisivat hoitaneet, vaan meiltäkin kävi monta eri henkilöä peräjälkeen kyselemässä tilauksia.
[/quote]
Juu ymmärrän itsekin aikuiselta sisäänpääsyn mutta en vauvan, joka on vain sylissä? Olisi voinut olla edes puolet siitä 5€ jos on pakko saada eurot asiakkaan lompakosta.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:11"]Ymmärrän sisäänpääsymaksun, sillä se takaa vähän sitä, ettei kissoja mennä ajankuluksi kiusaamaan. Opiskelijalle 5 e (+ vaikka kahvi) kuitenkin sen verran iso raha, ettei ole raaskinnut käydä.
[/quote]
Kahvi 3,5€ :O !!
Eläinrääkkäystä pitää kissoja tuntemattomien ihmisten lääpittäminä, en tue tälläistä moraalitonta toimintaa.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:11"]Ymmärrän sisäänpääsymaksun, sillä se takaa vähän sitä, ettei kissoja mennä ajankuluksi kiusaamaan. Opiskelijalle 5 e (+ vaikka kahvi) kuitenkin sen verran iso raha, ettei ole raaskinnut käydä. [/quote] Kahvi 3,5€ :O !!
[/quote]
Tuolla 3,5 e kahvin hinnalla saa santsata rajattomasti, joten se ei sinänsä ole kallis. Samoin erikoiskahvin ostaja saa samaan hintaan santsata tavallista kahvia rajattomasti. Mutta toisaalta olisi kiva että olisi mahdollisuus ostaa vain yksi kupillinen vähän edullisempaan hintaan.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:43"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:38"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 05:53"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:23"] Eläinrääkkäystä pitää kissoja tuntemattomien ihmisten lääpittäminä, en tue tälläistä moraalitonta toimintaa. [/quote] Hyvä, että joku uskaltaa sanoa ääneen tämän asian. Lisäisin vielä, että liian monta kissaa tungettuna yhteen tilaan aiheuttaa reviirikahnauksia. Kahvilan ollessa suljettuna ja öisin? Ovatko kissat silloin keskenään? Kissakahvilat ovat seurausta ihmisen itsekkyydestä, eläimiä aesineellistetään ja pidetään pehmoleluina. [/quote] Kaiken kukkuraksi myyvät epäeettisintä kahvia ikinä: sivettikissakahvia. Pyllyä porukkaa.
[/quote]
Mikä ihme siitä muka tekee epäeettistä? Toinen asia on, että kuka hullu tuota suostuu juomaan mutta kaipa erikoisuuden tavoittelijat syövät sitten vaikka paskaa jos se on riittävän erikoista paskaa.
[/quote]
Epäeettisyys tulee siitä, että kahvihedelmiä syötetään väkisin häkkisivettikissoille ja myydään kalliilla hinnalla niiden ulostamat pavut.
Olen käynyt tuolla ja kissat kyllä viihtyvät keskenään.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:46"]
[/quote]
Mihin arviosi perustuu? Kuinka kauan tarkkailit tilannetta? Tunnin? Kaksi tuntia? Päivän? Viikon?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 17:32"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 14:46"]
[/quote]
Mihin arviosi perustuu? Kuinka kauan tarkkailit tilannetta? Tunnin? Kaksi tuntia? Päivän? Viikon?
[/quote]
Sinä taas luit asiasta lehdestä ja niiden minimaalisten mielikuvien perusteella päättelit just päinvastoin?
Toi pääsymaksu vähän hirvittää vaikka ymmärrän kyllä miksi se on asetettu. Itse en ole vielä käynyt. Tekisi mieli käydä mutta esim se pöydän varaus tuntuu vähän vaivalloiselta. Äitini on käynyt siellä ja silloin tilauksissa oli vähän ongelmia. Kakkupalan saaminen vei puoli tuntia.
Toi pääsymaksu vähän hirvittää vaikka ymmärrän kyllä miksi se on asetettu. Itse en ole vielä käynyt. Tekisi mieli käydä mutta esim se pöydän varaus tuntuu vähän vaivalloiselta. Äitini on käynyt siellä ja silloin tilauksien saaminen kesti kauan.
Lisää muiden kokemuksia jotka ovat käyneet tuolla? Kissakahvila on ihana idea kunhan eläinten hyvinvointi laitetaan ykköseksi.
Sivettikissakahvin myynti on tosin hyvin epäeettistä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:05"]
[/quote]
Kuka vie sylivauvan kissakahvilaan? Ei niitä pikkupettereitä tartte joka paikkaan raahata.
No juurikin minä veisin sylivauvan kahvilaan. Vähemmän siitä sylivauvasta on siellä haittaa kuin siitä 5-vuotiaasta vintiöstä. Tai siitä "kissahullusta" aikuisesta, joka kävi kissankorvat päässä jokaikistä kissaa silittämässä hännästä, oli kissa sitten nukkumassa, pesulla tai syömässä. Juuri sylivauva on melkein pakko raahata mukaan jos itse aikoo jossain käydä, vähän isomman lapsen voi jättää jonnekkin jo hoitoon. Itse kahvilasta pakko sanoa, että osa tuotteista reippaasti ylihinnoiteltuja. Varsinkin kun ottaa huomioon sen, että jokainen lisäksi maksaa sisäänpääsymaksun. Ja toinen tarjoilijoista oli vain yksinkertaisesti ärsyttävä konemaisine puhetapoineen ja omituisine maneereineen. Kissat oli ihania, mutta taisi jäädä vierailu tähän yhteen kertaan.
Hölmöjen hommaa. Ihan yhtä typeränä pitäisitte ravintola derivaattaa, jossa saisi pyytää henkilökuntaa laskemaan vaikka mutkikkaita derivaattoja esim. neliöjuurilausekkeista tai trigonometrisista funktioista samalla kun tilaa pihvilounaan. Taidan nyt syödä vähän tummaa suklaata - ei tässä mitään kissoja tai laskuja tarvita viihdykkeeksi. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 02:20"]
Ja toinen tarjoilijoista oli vain yksinkertaisesti ärsyttävä konemaisine puhetapoineen ja omituisine maneereineen. Kissat oli ihania, mutta taisi jäädä vierailu tähän yhteen kertaan.
[/quote]
?? Mitä tuo tarkoittaa? Olisiko siellä joku työkokeilija tms?
Luulen, että pääsymaksulla katetaan myös kissojen ruokinta ja muu hoito. Esimerkiksi eläinlääkärikäynnit ovat kalliita. Muuten en oikein osaa sanoa, mitä mieltä olen kissakahviloista. Nythän niitä on tulossa lisää.
Älkää menkö sinne jos on liian kallista turhaa siitä kitisette. Eiköhän siellä asiakkaita riitä ilman teitäkin! Ja hyvä että velottavat lapsistakin. Kahvila on varmasti suunnattu aikuisille, jotka osaavat asiallisesti kissojen kanssa käyttäytyä. Kirkuvat lapset voivat mennä muualle kissoja kiusaamasta.
Kahvilapuolen hoitaminen taitaa olla vähän hakusessa, mutta kissat ovat kyllä suloisia ja kilttejä.