Cam seksi
Haluttaako naista ja miten yleensä naisella kiihottaako nähdä miestä joka onanoi camissa ja haluaako nainen katsellasitä.Onko naisia jotka haluavat camiseksiä ja nauttivat kun mies katselee heitä.
Kannattaisiko minun kokeilla camseksiä kertokaa naiset......
Kommentit (53)
Esim Omegle.com
Mutta koska kaikki kuvan kaappaaminen on niin helppoa niin pitäkää naama pois kuvasta.
En osaa sanoa kun ei ole kokemusta olen joskus itse ajatellut sitä.
Minna 33
Kun olen joskus chattaillessa kertonut ikäni, hyvin monei nuorempi mies kysynyt, kiinnostaako vanhempaa rouvaa....
jess...kanssasi samaa mieltä minä ainakin tykkään...tavataanko;)m 40
En osaa sanoa kun ei ole kokemusta olen joskus itse ajatellut sitä.
Minna 33
Moi minä olen kokeilut ja kaikenlaista kullia on nähty ihan kivaa,kiva kun toi cami seksi on muun lisänä joskus käy tosi kuumat vivat molemminpuolin camia.
N45
Minä nautin siitä mukava katsella kun mies runkkaa. Sari 38
tuli joskus harrasteltua camiseksiä, ei tunnettu toisiamme mut oltiin kuvake.net:ssä molemmat. Miehellä ei tosin hirveen selkeitä kuvia mut se oli pikku sivuseikka. sillon 17vuotiaana ei paljon ajatellu, mut meillä oli hauskaa.. ei varmaa enää kukaan edes käytä meseä..-.-
siellä pariskuntia pitkin maailmaa, vaatii rekisteröitymisen, mutta ei ole pakollisia maksuja.
Oon itse joskus käynyt, on kivaa kiihottavaa puuhaa kun jonkun sopivan onnistuu löytään.
Sivustolla livechat.fi saa seurata niin naisten kuin miestenkin cameja sekä ihan vaan chattalilla mitä lystää. Suomalaisia normi immeisiä, joo ja on ilmanen.
Naisilta on kyselty muissa alotuksissa mm. minkälainen on ihanne penis ym. ,mutta on naisia jotka todella haluavat nähdä miehiä masturboimassa tietokoneensa äärellä? Onko se naisista kiihottavaa katseltavaa? Keskustelu sekä mahdollisesti äänet mitä kuuluu lisää nautintoa... Entä oletteko itse masturboinut samalla? Vai kiinnostaako, muttei uskalla kokeilla...
tuli runkkailtua camissa kun naiset laitto itestään kuvia ja kiihotti viesteillä, huippua. kotona pillut märkinä hieroivat. yks hiero omaa pimppaasa toisessa camissa! mahtava sivusto!
Kiinnostaisko katella mua camissa? :)
Tervehdys!
Jos tykkäät katsella, poikkea skypeen,terv. gluttonx1
nähnyt kun mies runkkaa. Ei se erityisemmin ole kiihottanut, lähinnä kiihottaa ajatus siitä, että se kiihottaa miestä :)
Itselläni ei kameraa ole, eikä tule, en halua itse alkaa runkkailemaan ja teeskentelemään siitä nauttivani.
Ei mun juttu, mut jos molemmat tykkää nii go for it.
niin sitten vain suuntaat kameran niin ettei naama näy ja menet omegle comiin, sieltä löytyy