olen päiväkodissa töissä ja osa lapsista on niin ällöttäviä kun heillä on..
Kommentit (31)
tapaus:) ei sillä et olisi kivaa kun lapsi on joutunut itkemään mutta.. se kun hoitaja ei ole käynyt pesulla.noloa
Kun haen lapset hoidosta, niin enpä sanois että ne pienet, suloiset ja leikkivät lapset siellä niitä rumiluksia on. Kyllä ne rumilukset on niitä yli 150 cm pitkiä, valjunnäköisiä, lösähtäneitä, iloisia kuin pihan reunoilla olevat valotolpat -ihmisiä.
tartunnan voimakkuudesta riippuen virus saattaa oireilla näkyvästi jopa kuukausia. Omalla tenavallani oli monta viikkoa jaloissa molluskoita eikä niihin auttanut kuin lääkärin määräämällä salvalla voidella ja pitää puhtaana. Ei ollut sievä näky, mutta onneksi meidän päiväkodin hoitajat suhtautuvat ystävällisesti ja ammattimaisesti asioihin. Lapset jopa pitävät hoitajistaan ja hoitajat ovat lapsirakkaita.
Ihottuma ei useinkaan parannu hetkessä vaan vaatii aikaa. Sitäpaisi jokaisellea lapsella valuu joskus räkä, tulee vessavahinto jne. Ihmistenhoitotyö on raadollista. Jos et sitä kestä niin siirry pois hoitoalalta.
mitäköhän ap on nappaillut kun tekee noin paljon kirjoitusvirheitä?
miten meidän pojan ( ja äidin) atooppinen ihottuma saadaan vallan pois näin talvella?
Itse katson lapsissa kokonaisuutta ja ihania ne ovat vaikka olisivat kuinka rähjäisiä.:)
kokeiltu on (tuota extra voidetta, dermosilia).
kaatuu naamalleen ja sen naamaan tulee kamalat arvet ja se kärsii loppuelämänsä kun ei ole kaunis!
Kehtaatkin haukkua lapsia, yök mikä akka olet!!!
Sitten kun lojut vanhainkodissa, niin ehkä juuri nuo syrjimäsi lapset ovatkin siellä hoitamassa sinua. Luuletko että sinua on siinä vaiheessa mukava vaihtaa kuiviin. Toivottavasti muistavat, että tuo olikin se täti, joka jäi tosi ikävänä ihmisenä muistoihin. Kostohan on aina suloinen....
mutta vieläkö joku ihmettelee miksi lähihoitajia täällä silloin tällöin haukutaan..
minulla on lukihäiriö joten..turhaa sinne kouluun menisin istumaan.
-ap-