Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko olla niin, että on huippulahjakas matematiikassa, mutta surkea

Vierailija
27.01.2009 |

.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on erittäin lahjakas matikassa, ja pojan looginen päättelykyky ja analyyttinen ajattelutapa heijastuu myös muihin aineisiin: on hyvä myös kielissä, kaikissa, myös äidinkieli, ja myös reaaliaineissa. Pystyy helposti esim. reaaliaineiden esseevastauksiin poimimaan sen oleellisen ja esittämään itsensä selkeästi, vaikkei niin pitkiä esseitä viitsi kirjoittaakaan.

Ja olen sitä mieltä, että poika on omaksunut myös hyvät opiskelumenetelmät.

Vierailija
22/24 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidinkieli yhtä puurtamista ja siltikin yli puolet meni yli hilseen. Kun kielioppi ei ole koskaan ollut minun käsityskyvyn ulottuvissa tästä johtuen myös kielet on tökkinyt aina tosi pahasti.

Matikassa olisin voinut olla tosi hyvä jos olisin jaksanut panostaa. Eli se mikä ei mennyt kohtuu ajassa jakeluun koin sen "turhaksi" Tämä ei tarkoita, että enkö olisi lukenut ja päntännyt. Päästin itseni turhan helpolla ja tyydyin tasoon hyvä.

Kaikki lukuaineet ovat aina olleet minun bravuuri, Mantsa, bilsa, hissa, uskonto.... oi että kun saisi vielä olla koulussa ja päntätä vaan noita. Niin ja tietysti nämä kuvis ja kässä niissä olin myös hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa ajatella loogisesti muitakin asioita - myös äidinkieltä.

Vierailija
24/24 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjännyt matematiikassa mutta äidinkieli oli aina ysi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän