Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3kk nukkuu yöt 8-10h ja naureskelee päivät

Vierailija
27.01.2009 |

Siis aivan unelmavauva.. alku oli väsyttävää (koliikki), mutta nyt kaikki tuntuu niin helpolta.

Siksi kyselenkin, että missä vaiheessa taas herätään tästä kuplasta :) Minkalaisia öitä teillä on ollut hampaidenpuhkeamisen aikoihin ym..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumaan yöt heräämättä 3kk iässä ja nukkuu edelleen (11kk) eli voi jatkua ihanteellisena tai sitten ei..vaikea sanoa etukäteen

Vierailija
2/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoinen nukkui, kun laitokselta kotiuduttiin ekana yönnä 8 h seuraavana 10 ja sitten 5 pv ikäisenä 14 h, tähän lisäksi söi päivällä 4 h välein. Kipeänä nukkui kellon ympäri... Kyllä oli korvalääkärillä ihmettelemistä, kun vein 4 viikon ikäisen vauvani korvatulehduksen takia lääkääriin ja kerroin että varmaan tulehdus? Lääkäri kysyi, että huutaako? - Ei kun nukkuu. Lääkäri puisti päätään katsoi korvaan ja ihmetteli NUKKUUKO tämä lapsi joo vastasin. Kerroin, että tämä on jo toinen tulehdus ekalla kerralla kävimme lastenlääkärillä, kun en tienyt missä vikaa lapsemme nukkui oikeasti kellon ympäri syömättä!

Lapsukainen on nyt 16-vuotias ja NUKKUU EDELLEEN KUN ON vähäänkää kipeä. Siskonsa nukkuikin sitten vain tunnin tai kaksi vuorokaudessa. (ikävä kyllä edelleenkin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko se 3 kk päiväunia ollenkaan?

Vierailija
4/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden ainakin saa itsekin nukkua..

Vierailija
5/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia Sinulle ap varmasti raskasta jos lapsella on lyhkäiset yöt ja jos päiväunetkin ovat lyhyensorttisia.

Meillä on lapset tuossa iässä nukkuneet vuorokaudessa n. 15-16 tuntia. Yöunia 3-4 heräyksellä kellon ympäri ja sitten vielä 3-4 tuntia päiväunia.

Unentarve vaihtelee lapsilla kovasti ja oma kokemus on se, että itse tarvitsen sitä omaa aikaa edes hetken.

Vierailija
6/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joskus 8-10kk iässä oli aivan kauheaa, lapsi rupesi liikkumaan ja nousemaan ylös ja teki sitä samaa unissaankin. Varmaan säikähti niitä liikkeitään tms sillä heräsi kerran tunnissa huutamaan. Rauhottui kyllä heti mutta itse en meinannut enää saada unta ja yöt oli aivan hirveitä kun torkahtelin sillointällöin. Ei onneksi kestänyt tuon kauempaa, olisin varmaan seonnut.

Vierailija
7/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei niin hanakasti kuin yöllä. Nukahtaa, kun lähdetään lenkille tai joskus muutenkin.

Alussa ei nukkunut kuin parit 15min päikkärit.. Olin silloin aika väsynyt, kun illat ja yöt yhtä huutoa ja päivälläkään en saanut levähtää. Mutta enpä varmasti ole ainoa.

Aika hassua, jos joku nukkunut jo heti syntymästä täydet päiväunet! :)

ap

Vierailija
8/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ikää 5 kk ja edelleen yhtä helppoa, nukkuu 10 tuntia ja hyvän tuulinen ollut aina. Rauhallinen perusluonne hänellä. =) Olen todella tyytyväinen!!!

Vierailija
9/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 3,5v ja 1,5v tyttäret ovat aina nukkuneet hyvin. 2kk eteenpäin nukkuivat jo 13-14h putkeen yössä + 2-3h päikkärit.

Nyt menevät nukkumaan klo 19-20 illalla ja heräillään 10-11 välillä aamulla. Sairaudet eivät pahemmin katko yöunia, paitsi jos on kova yskä.

:) heather rv16+0

Vierailija
10/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

unelma helppoja vauvoja. Kuopus nyt 4 kk, nukkuu yössä 10 h yhdellä syötöllä ja hereillä ollessaan on aina niin aurinkoinen.

Vierailija
11/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk eteenpäin nukkuivat jo 13-14h putkeen yössä + 2-3h päikkärit.

Nyt menevät nukkumaan klo 19-20 illalla ja heräillään 10-11 välillä aamulla. Sairaudet eivät pahemmin katko yöunia, paitsi jos on kova yskä.

Siis jos oma lapsi nukkuu joskus yli 12 h yössä niin menen tarkistamaan että onko hän jo kuollut. On aina nukkunut vähän, nyt 3-vuotias ja nukkuu noin 11h / vrk eli aika normaalia. Mutta jossain vaiheessa päikkärit + yöunet oli alle 10 h yhteensä joten se oli aivan sietämätöntä.

Hän on astmaatikko ja jossain vaiheessa sairaus vaivasi niin, että unet oli tosi katkonaisia. Olin tulla hulluksi. En uskalla edes ottaa riskiä toisesta lapsesta jos tämä sama toistuisi, en vaan jaksa.

Vierailija
12/12 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoksella jo 7-8t yhtä soittoa, syöttö ja taas unten maille.. jahka ensin illalla nukahtaa ilmavaivoiltansa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän