Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Daisy & Don - onko hyviä alennuksia?

26.01.2009 |

Entä millainen valikoima kevään uutuuksia? Millä ratikalla pääsee helpoiten lasipalatsin pysäkiltä? Ja millä pysäkillä pitää hypätä pois? Kyselee nimim. maalainen kaupungissa :-) Olen kerran kävellyt sinne, mutta matka oli pitkä ja ehdottomasti liian pitkä, kun mukana on itse kävelevä lapsi.

Kiitokset, jos joku viitsii auttaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesin lauantai-aamuna ja mukaan tarttui muutamia asusteita. Alennukset oli mun mielestä hyviä; -50 ja 70%. Tietysti lähtöhinnat on kovia, mutta noi kyllä jo tuntuu. Vaatteita oli erityisesti vähän isommille enemmän kuin ihan vauvoille, mutta oli niitä pieniäkin. Kevään uutuuksia ei mielestöni ollut kuin armanilta, myyjä kertoi että laittaa esille sitä mukaa kun ehtii.

Ratikalla nro 3 sinne pääsee lähemmäs ja pois pitää jäädä kapteeninkadun/tehtaankadun kulmassa olevalla pysäkillä. Mutta nro 10 lasipalatsilta on kyllä paljon nopeampi, siinä pitää jäädä pois "päättärillä", ja sitten kävellä korkeavuorenkatua muutama sata metriä sinne alaspäin.

Vierailija
2/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja ainakin 2 vuotiaalle tytölle ei löytynyt mitään alesta. Ihan pieniä vauvavaatteita oli tytöille ja sitten isompia olisi ollut.

Il Gufon mekkoja ihailin. Ihania :-)

Kevättä ei kauheasti vielä esillä kuten edellinenkin jo kertoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin tytöille juurikin kokoa 2-3 ja 6. Il Gufo on suuri suosikkini! Muistatko, mitä kokoja mekoissa oli? Tekisi mieli pyörähtää, mutta harmi kun se on sen verran kaukana enkä oikein tiedä muuta katsottavaa sillä suunnalla. No, ehkä sitä voisi ajeluttaa tyttöä ratikalla sen verran :-)

Vierailija
4/4 |
28.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...katselin lähinnä pieniä (2 v). Eivät olleet alessa.

Voithan soittaa liikkeeseen ja kysyä mitä teidän kokoja löytyy? Omistaja on hyvin avulias :-)