Lue keskustelun säännöt.
annanko 7-vuotiaan katsoa
Kommentit (2)
poikamme jännittää jo katsoessaan disneyn lasten elokuvia, 7v poika siis..
Mutta kai se riippuu lapsesta...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänpoikamme jännittää jo katsoessaan disneyn lasten elokuvia, 7v poika siis..
Mutta kai se riippuu lapsesta...
Katsonut ihan innoissaan Harry Potterin kaksi ensimmäistä elokuvaa (olemme myös lukeneet kirjat). Ne ovat olleet jännittäviä ja pelottaviakin, mutta ei liian. Sen sijaan kolmos-osaa Azkabanin vanki emme vielä ole katsoneet, siinä on jo tosi pelottaviakin kohtia.