Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään, jolla "kolme ässää" olis oikeasti toiminu???

26.01.2009 |

Tai tunnetko ketään? Siis, kun sanotaan, että synnytystä käynnistää: Siivous, Sauna ja Seksi (nykyisin kai jotku lisää listaan Shoppailun, Suklaan ja Siiderin). Ja pitääkö niitä harrastaa peräkkäin? Onko järjestyksellä väliä?! ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ensimmäistä odotellessa siivosin koko päivän(jaloilla olin koko päivän) ja illalla kävin vielä saunassa niin seuraavana aamuna vessaan mentessä veet menivät lattialle ja se oli sitten menoa.eli mulla toimi 2 ässän kaynnistys.

Vierailija
2/9 |
26.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaksi synnytystä (eli molemmat...) käynnistyneet tasan kaksi tuntia seksin jälkeen :)

Ainakin meillä näyttää siis tuo yksi ässä toimivan ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla käynnistyi viimeisin synnytys, kun ramppasin taysissa rappuja ylös alas... Lääkäri pahus kun meinasi, että lähettää seuraavana päivänä kotiin. Ja minähän en ilman vauvaa siltä reissulta halunnut palata...

Oikeasti, hormonithan synnytyksen käynnistävät ja ep'ilen mahtoiko rapuissa hyppimisellä olla muuta vaikutusta kuin se, että jalat meni maitohapoille. Oli varmaan muutenkin käynnistymässä, kun veristä limaklönttiä valui ja supisteli jonkinverran jo valmiiksi... kunhan lenkkeilin ajankuluksi,

Seksi voi toimia, spermahan sisältää pehmittävää hormonia, tosin sitä ainetta tarvittaisiin kai desikaupalla, että yksinään toimisi,

Vierailija
4/9 |
27.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisenä iltana houkuttelin miehen sekstaamaan (mikä ei ole vaikeaa..), Aamusta alkoi supistella 15-20 min välein. Illalla kävin saunassa missä supistukset voimistuivat ja tunti sen jälkeen lähdettiin laitokselle, missä käveltiin 5 kerrosta portaita, ettei tarvi enää kotiin lähteä. Kolme tuntia myöhemmin tyttö syntyi.

Vierailija
5/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip!

Vähän hymyilyttää muistella. Meillä tosiaan esikoinen syntyi näillä keinoin.. Edellisenä iltana saunassa sekstailtiin.. aamulla shoppailtiin ja suursiivouksen (pianon siirsin yksin) tein urakalla loppupäivän...alkuyöstä meni vedet ja poika syntyi 1kk etuajassa hurjalla ryminällä. En halua herätellä toiveita, koska taas neiti ei millään meinannut ulos tulla, vaikka mitä touhuttiin, jopa risiiniöjyä kokeilin (älkää kokeilko)... nyt kolmatta odottelen ja päätin, että tulee, kun on tullakseen =)

Heluna ja muksut

Vierailija
6/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

usko siihen että niillä mitenkään olis erityisesti tehoja.. Vaikkakin 2 omaani on lähteny syntyyn sauna-seksi-systeemin jälkeen yöllä. Kyllä mä uskon enemmän siihen että niiden oli aika syntyä silloin (esikko syntyi rv 41+5 ja kakkonen rv 40+4). Enkä mä voi myöskään hirveesti kannustaa, että juu siivotkaa ihan hulluna, se käynnistää synnytyksen, koska olis varmaan kaikista ihan kiva sit jaksaa synnyttääkin..

Vierailija
7/9 |
30.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä siivosin kolmosen la-päivänä kodinhoitohuoneen alakaappia, jota en varmaan koskaan ennen ollut jynssännyt niin huolella. Mun isä sattui tulemaan ovesta ja oli todennut äidilleni (joka tietty kysyi kuulumisia), että "siellä se jynssäs kontillaan alakaappia." Äiti oli sit heti todennut, että taitaa tulla lähtö ja seuraavana yönä tyttö syntyikin.

Eli en mitenkään suunnitellut, että nyt siivoan, vaan se tuli jotenkin vaistomaisesti. Nyt neljännen viimeisen odotuspäivän lähinnä touhusin vieraiden ja heidän lastensa kanssa ulkona, istutin narsisseja (oli huhtikuun puoliväli) ja aavistelin koko illan, että lähiaikoina tulee lähtö sairaalaan. Ja niinhän se tuli...

8/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus syntyi 41+6 eikä siinä auttaneet mitkään ässät eikä muutkaan toiveet, tämä näyttää nyt viihtyvän ihan yhtä hyvin mahassa.

Toissapäivänä tein kyllä 5km kävelylenkin jonka ajattelin tänään uusia, kun sen jälkeen tuli jopa pari supistusta...

Tiistaina sitten yliaikakontrolliin ja toivon että sitten asialle aletaan jo tehdä jotain ihan oikeasti!

eikkuli 41+1

Vierailija
9/9 |
31.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka synnytys käynnisty seksin jälkeen viikoilla 38+ ja kolmas oli jo yli lasketunajan... sit päätin kuurata ja kävin siivousurakan päätteeks ulkosaunassa kunnolla löylyttämässä itteäni :) synnytys käynnisty seuraavana aamuna... :) :) :)