Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä: Lapsen ruokavalioon on kuulunut 6kk lähtien mm.

Vierailija
06.12.2008 |

kaupan sekamehut, jäätelö, pulla.... Nyt lapsi 1v4kk ja syö niin kauan esim nakkeja kunnes oksentaa ne sitten kaikki pois.

Itse luulin olevani suht lepsu lasteni ruokavalion suhteen (aloitettiin jokaisella aikaisin soseet..), mutta jotenkin ihmettelen serkkuni toimintaa ainoan lapsensa kanssa... Heillä on se tyyli, että suorastaan ihannoivat sitä, että poika vetää paketillisen nakkeja ja ranskalaisia päälle ja sitten juo mehua!

Muistan kun poikansa oli noin 7-9kk niin innoissaan selitti, että kyllä me annetaan mehua sille ja pullaakin se saa mummon luona.

Minä kuuntelin hiljaa ja totesin vaan, että älä ainakaan kerro ihan kaikkea neuvolassa. =D

Minun miehen vanhemmat ovat vähän samantyyppisiä... pienelle vauvallekin pitäisi antaa jo kermavaahtoa ja keksiä ja pullanmuruja! Miksi ihmeessä?? Ehtiihän ne maistella myöhemminkin.... Sitten tunnen itseni aivan kauheaksi ja neuroottiseksi mammaksi kun en anna esim kermaa pienelle, anopin sanojen mukaan "ei kai siitä kermasta mitään tule sille".. =O

Mitä mieltä olette tällaisista asioista??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin sain kuulla, että olivat antaneet mansikkakermakakkua. Täysin rintamaidolla olevalle lapselle.

Eikä voineet kertoa sitä edes, kun vasta sillon, kun valitin miten vaikea yö oli seuraava yö hoidosta. Lapsi huusi selkä kaarella ja tunnelma oli kun ydin sodassa, sellainen pierun paukutus kävi jatkuvasti

Vierailija
2/6 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin sain kuulla, että olivat antaneet mansikkakermakakkua. Täysin rintamaidolla olevalle lapselle.

Eikä voineet kertoa sitä edes, kun vasta sillon, kun valitin miten vaikea yö oli seuraava yö hoidosta. Lapsi huusi selkä kaarella ja tunnelma oli kun ydin sodassa, sellainen pierun paukutus kävi jatkuvasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse ihmetellä jos lapsesta tulee joskus aikuisena nirso vatsavaivainen. Mun anoppi on samanlainen ja hän oli kanssa antanut oikeaa ruokaa tosi nopsaan omille lapsilleen. Nyt aikuisena heistä jokaisella on jotain vatsaongelmaa. Voi tietty olla sattumaakin, mutta silti.

Ja siis: miksi jotain niin ravinne- ja makuköyhää kuin nakkia ja ranskalaisia?

Vierailija
4/6 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kasviksia vihaavia lapsia. Typerää ja vastuutonta!

Vierailija
5/6 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle kolmevuotias saa syödä vain yhden nakin päivässä! Eikö serkkusi ymmärrä että syöttää lapselleen myrkkyä?

http://www.nutriciababy.fi/ajankohtaista/uutiset/fi_FI/2006_06_15_makka…

Vierailija
6/6 |
06.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös turvallisen saannin raja-arvo. Muistaakseni pieni lapsi saa juoda vain desin-kaksi päivässä jotta arvo ei ylity...