Miehesi työssäoloaika+työmatkoihin kuluva aika, työmatkoja yms työn sitovuus, bruttopalkka suunnilleen
Ma-pe 8-16 ja matkoihin 45 min, kahden päivän työmatka kerran kuussa, palkka 3500.
Kommentit (17)
Työmatka 10 min suuntaansa, ei työmatkoja. Palkka 2400.
Mutta standardipäivä lienee 8:15 -17, iltapalaverejä 1-3 viikossa, alkamisaika myöhäisimmillään klo 22, kesto 1-3 tuntia/kerta. Työmatkaan menee reilu tunti päivässä. Matkapäiviä välillä 15 kpl kuukaudessa ja toisinaan 3-4 kpl/kk. Jokuisia viikonloppujakin menee työmatkoihin. Palkka 5800 eur/kk
Työaika n. 8:30-16:00, liukuva. Työmatkoihin menee n. 5 minuuttia suuntaansa. Työn sitovuus aika alhainen, voi ottaa vapaapäivän halutessaan (työaikaa tai lomia ei ole määritelty). Työmatkoja 1-2 kertaa vuodessa pitempi ulkomaanmatka (max. viikko) ja 1-2 päivän matkoja ehkä joka toinen kuukausi. Palkka 5700.
Työnomainen harrastus aiheuttaa matkoja keskimäärin joka kolmas viikonloppu, matkat sijoittuu lähinnä kesäaikaan. Palkka n. 1800 ¿ päätyössä, harrastus tuo n. 150¿/vkl.
Työaika noin 6.30-17, työmatkat siihen päälle 2x45min, ellei ruuhkia. Muutaman päivän työmatkoja 5-6 vuodessa. Toisaalta pystyy pitämään ylimääräisiä pitkiä viikonloppuja tarvittaessa. Palkka noin 4000/kk.
noin 8.45-17 tai 17.30, matkoihin 25 min suuntaansa. Työmatkoja ehkä kerran kuussa, yleensä vain yhden yön mittaisia. Brutto 5000 e.
Hyvä palkka, mutta aika paljon töitä myös. Oletko itse töissä vai kuinka saatte lapset hoidettua ja arkenne pyörimään?
Ma-pe liukuva 8 h työaika (menee yleensä n. klo 9 ja tulee yleensä 15-16 aikaan ;), joskus vasta 17-18 aikaan). Työmatkoihin yht. n. 45 min. Työmatkalla keskimäärin pari-kolme kertaa vuodessa, 1-2 päivää kerrallaan. Bruttopalkka n. 4000 e.
plus varallaolovuoroja n.6. Matka työpaikalle pari kilsaa, työn sisällä ajoa satunnaisesti n. 30km suunta. Bruttopalkka vaihtelee 5000-6000¿
Ja meillä mies jää aina hoitamaan sairaita lapsia kotiin :-)
Mieheni on juuri väitellyt, että kaikki siis ihan kaikki ihmiset joutuvat nykyään matkustamaan työnsä puolesta, (sinä siis minä en vaan tiedä, kun olen ollut 5 vuotta kotona) joten jos hän joutuu rupuset joka toinen viikko olemaan muutaman päivän jossain päin Eurooppaa yleensä siis Brysselissä, niin kumma kun siitä tulee sanomista. No, arvelinkin etten ole ihan niin pahasti pudonnut työelämän pyörteistä.
Työaika:
8.00-n. 8.00 (riippuen, tuleeko viime hetken hälytyksiä ym.). Vuoro on siis 24 tuntia, jonka jälkeen vapaat.
Työmatkaan menee 15 minsaa per suunta.
Onko teillä naiset omat tulot niin surkeat, että pitää miehen tuloilla kerskua?
mutta yrittäjänä saattaa kuitenkin poiketa tästä paljonkin, kuten myös työmatkat. Yrittäjyyden vuoksi palkkauskin vaihtelee, mutta huomattavasti parempi kuin minulla... Sitoo paljon, tekee töitä kotonakin, mutta rakastaa kuitenkin muuta elämää ja perhettään enemmän kuin työtään.
Palkka 2000e Ei työmatkoja.