Lue keskustelun säännöt.
Opetatko lapselle: kännykkä vai puhelin? Mitä sanaa käytät?
Kommentit (2)
eli vanha kunnon lankapuhelin. kännykkä on kännykkä, ei puhelin ja sen opetan lapsillenikin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vähän sekaisin. Sitäpaitsi eivät kaikki puhelimet kuitenkaan ole kännyköitä.