Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylimielisyyttä vastata tekstareihin pitkällä viiveellä

Vierailija
06.05.2008 |

...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ei voi eikä klo 21 jälkeen

Vierailija
2/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavotettavissa.



Ehkä ne viiveellä vastaavat haluuvat esittää kiireistä...tai sitten todella ovat sitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimielistä ajatella, ettei toisella olisi mitään muuta tekemistä kuin päivystää puhelintaan ja vastata ap:lle aina välittömästi, kun tällä sattuu olemaan asiaa.

Vierailija
4/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa anteeks.

Vierailija
5/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset vastauksen heti, soita! Muuten vastaan silloin kun itselleni on paras hetki vastata.

Vierailija
6/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kapula pitää olla saatavilla vaikka gynen pöydällä maatessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun se ei vastaa puhelimeen. Ei se tykkää meistä ja plaa plaa plaa. Mä en todellakaan päivystä puhelinta ja joskus voi mennä päiväkin, etten edes vilkaise koko rakkinetta. Kyse ei ole siitä että olisin kauhean kiireinen, vaan siitä että töissä joudun jatkuvasti olemaan puhelimessa ja sen takia vapaa-ajalla olen puhelimen kanssa niin vähän tekemisissä kuin mahdollista.



Anoppini myös kiikuttaa puhelimen minulle, jos se soi vaikka olisin minkälaisessa tilanteessa tahansa ja painaa vielä oikein vihreätä nappia, ettei mun itse tarvitse... Hoh hoijjaa. Viesteihin vastaan, jos muistan. Monesti viiveellä. Mun ystävät tietää sen ja ymmärtää myös.

Vierailija
8/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pysty puhelimeen vastaamaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

erikseen pyydän vastausta niin silti ei viitsitä vastata. En soittele enkä lähettele kortteja, tekstaaminen on minulle edullisin tapa tavoittaa monia ihmisiä samalla asialla.

Vierailija
10/10 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi