Ylimielisyyttä vastata tekstareihin pitkällä viiveellä
Kommentit (10)
tavotettavissa.
Ehkä ne viiveellä vastaavat haluuvat esittää kiireistä...tai sitten todella ovat sitä
Ylimielistä ajatella, ettei toisella olisi mitään muuta tekemistä kuin päivystää puhelintaan ja vastata ap:lle aina välittömästi, kun tällä sattuu olemaan asiaa.
Jos tarvitset vastauksen heti, soita! Muuten vastaan silloin kun itselleni on paras hetki vastata.
kapula pitää olla saatavilla vaikka gynen pöydällä maatessa
että kun se ei vastaa puhelimeen. Ei se tykkää meistä ja plaa plaa plaa. Mä en todellakaan päivystä puhelinta ja joskus voi mennä päiväkin, etten edes vilkaise koko rakkinetta. Kyse ei ole siitä että olisin kauhean kiireinen, vaan siitä että töissä joudun jatkuvasti olemaan puhelimessa ja sen takia vapaa-ajalla olen puhelimen kanssa niin vähän tekemisissä kuin mahdollista.
Anoppini myös kiikuttaa puhelimen minulle, jos se soi vaikka olisin minkälaisessa tilanteessa tahansa ja painaa vielä oikein vihreätä nappia, ettei mun itse tarvitse... Hoh hoijjaa. Viesteihin vastaan, jos muistan. Monesti viiveellä. Mun ystävät tietää sen ja ymmärtää myös.
erikseen pyydän vastausta niin silti ei viitsitä vastata. En soittele enkä lähettele kortteja, tekstaaminen on minulle edullisin tapa tavoittaa monia ihmisiä samalla asialla.
töissä ei voi eikä klo 21 jälkeen