Tunnetko ketään, joka pitää pakonomaisesti seuraajien määrän vakiona?
Eli joka kerta jos FB:ssa joku poistaa, hankkii heti uuden tilalle. Samoin Ig:ssa; jos kolme lakkaa seuraamasta, hankkii kolme tilalle.
Mä siis tunnen, eikä ole enää mikään nuorikaan tämä enää, yli nelikymppinen.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
No, OCD:t toimii jännästi. Jotkut neuroottisempia kuin toiset.
Ok, tää on siis mies ja neuroottisen tarkka kyllä. Siisteyshullu ja bakteerikammoinen,
Ap
En. En tiedä edes omien kavereideni määrää, alle 200 niitä on, koska kaikki on oikeesti mun tuttuja. Ei hajuakaan, jos joku häipyy. Lisää tulee silloin, jos tutustuu livenä johonkin tyyppiin sen verran, että viitsii antaa hänelle mahdollisuus seurata mun tekemisiä.
Miten sä olet huomannut tuon seuraajien määrän tasauksen? Seuraatko sä hänen(kin) seuraajien määrää, vai?
Vierailija kirjoitti:
En. En tiedä edes omien kavereideni määrää, alle 200 niitä on, koska kaikki on oikeesti mun tuttuja. Ei hajuakaan, jos joku häipyy. Lisää tulee silloin, jos tutustuu livenä johonkin tyyppiin sen verran, että viitsii antaa hänelle mahdollisuus seurata mun tekemisiä.
Miten sä olet huomannut tuon seuraajien määrän tasauksen? Seuraatko sä hänen(kin) seuraajien määrää, vai?
Seurasin häntä noin vuoden ajan ja tein tämän huomion määrissä. Alkoi kiinnostaa, mistä ilmiössä on kysymys.
Itsekään en seuraa omien seuraajien määrää, kun se asia ei kiinnosta.
Ap
Luulisi että kerää lisää seuraajia?
Joillain feikkitileillä muuten voi "henkilön" kuva vaihtua ja ehkä nimikin.
Huvittavaa jos joku kerää vaikka kauniita naisia, eikä ole niin justiinsa jos on välillä tilillään eri näköinen. Miehilläkin voi etnisyys muuttua, välillä onkin tummaihoinen tai aasialainen.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että kerää lisää seuraajia?
Joo kyllä, mutta niiden määrän vähennyttyä hankkii heti saman määrän tilalle, kuin mitä kadonnut. Jopa saman päivän aikana. En ymmärrä, mitä väliä sillä määrällä on.
Ap
Uskoisin että useimmiten nämä uudet seuraajat on naisia. Tuo mies hakee naisten hyväksyntää lakkaamatta. Oletettavasti myös ne jotka poistaa hänet, on naisia. Miehellä on tapana mennä ns suoraan asiaan, lähetellä dickpickejä kysymättä ja oletan seksisjuttujen + kuvien karkottavat nopeasti suurimman osan naisista.
Mies on korkeasti koulutettu, mutta ei selkeästi etsi parisuhdetta vaan irtopainoksia. Ilmeisesti myös loukkaantuu, kun hänet joutuu poistamaan.
Vierailija kirjoitti:
Uskoisin että useimmiten nämä uudet seuraajat on naisia. Tuo mies hakee naisten hyväksyntää lakkaamatta. Oletettavasti myös ne jotka poistaa hänet, on naisia. Miehellä on tapana mennä ns suoraan asiaan, lähetellä dickpickejä kysymättä ja oletan seksisjuttujen + kuvien karkottavat nopeasti suurimman osan naisista.
Mies on korkeasti koulutettu, mutta ei selkeästi etsi parisuhdetta vaan irtopainoksia. Ilmeisesti myös loukkaantuu, kun hänet joutuu poistamaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
UpApUpApUpApUpAp....
Kiitos :)
Tiedän vastaavan, on myös yli nelikymppinen ja ocd. Oletan myös, että naisia lähinnä seurailee ja poistelee, tai naiset hänet poistavat. Kirjoittelee paljon naisille ja myös reilusti nuoremmille. En kyllä ymmärrä miksi luvut pitää pysyä samana? Ehkä siksi, ettei muut ihmiset huomaa jatkuvaa poistelua tai lisäilyä?
Miten tuohon voi edes itse vaikuttaa? Siis mistä niitä seuraajia noin vain hankitaan kolme lisää?
Vierailija kirjoitti:
Miten tuohon voi edes itse vaikuttaa? Siis mistä niitä seuraajia noin vain hankitaan kolme lisää?
Pyytää saada seurata vaikka neljää ihmistä, joista kolme hyväksyy?
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vastaavan, on myös yli nelikymppinen ja ocd. Oletan myös, että naisia lähinnä seurailee ja poistelee, tai naiset hänet poistavat. Kirjoittelee paljon naisille ja myös reilusti nuoremmille. En kyllä ymmärrä miksi luvut pitää pysyä samana? Ehkä siksi, ettei muut ihmiset huomaa jatkuvaa poistelua tai lisäilyä?
Ehkä häpeävät, jos joku huomaa, että seuraajat vähentyneet? Huomataan että joku eitykännytkään, joku hylkäsi?
No, OCD:t toimii jännästi. Jotkut neuroottisempia kuin toiset.