Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko kirkkoon kuulumaton lapsesi mukana aamunavauksissa?
06.05.2008 |
Ne piti olla kokonaan pelkkää musiikkia ja leikkiä, ei mitään Jeesus-juttuja.
Niihin erikseen annetaan lupa... no meillä lapsi oli käynyt jossain ihme pienryhmässä ilman et oli kysytty lupa meiltä, ja oli kerrottu ilmeisesti kaikki Jeesus-jutut ja se, mikä idea uskossa on. No se meni meidän lapseen sit kun häkä keuhkoihin, ja nyt se on kolmatta viikkoa hoiloittanut ja kysellyt kaikkea ja leikkinyt kaikkea, ja kädet ristissä rukoillut Jumalalta jotain lelua...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kouluaikana ihan sama juttu, saavat osallistua. Tosin saavat sitten vaikka yläasteiässä jäädä pois, jos itse haluavat. Samoin ajattelin, että ala-asteella uskontotunneilla ja yläasteella halutessaan ET-tunnit.
En ole kamalan jeesusvastainen, sellainen peruslutsku käy. Mutta kaikki vouhotus on kyllä liikaa ja väärin, sitä ei minun lapsille.