160cm pitkälle aikuiselle naiselle hyvä paino mielestäsi on__ ?
Kommentit (17)
Parikymppisenä painoin 47-49 kg, silloin se oli hyvä paino, nyt yli kolmekymppisenä ja usean lapsen jälkeen 50-54 sopiva.
Oon 160 cm ja painan 65. Kunto on hyvä, jaksan hölkätä tunnin yhtä mittaa jne. No 5 kiloa vois tiputtaa, aikanaan painoin 52 ja se oli jo liian vähän. Olenhan jo 37 vee mamma...
mutta jos haluaa saada kaupasta helposti sopivia vaatteita, niin ehkä 55-60kg olisi paras. Muuten on hihat ja lahkeet pitkiä.
Pääsisin nyt ensin edes 70 kiloon niin olisin tyytyväinen.
http: //www. menaiset. fi/content/view/44/101/
Nuoret ja rinnattomat ovat eri sarjassa.
ja missään nimessä en haluaisi painaa alle 55kg! saati sitte 45kg huh huh..
Nyt mulla on paljon ylipainoa mutta tavoitteeni olisi joskus päästä " normaalipainon" rajoille eli siihen 63kg :D mutta siihen on hyyviin pitkä matka :S Mutta kunhan ensin siihen kutosella alkavaan...
Ennen äityittäni painoin 54kg ja jotta siinä painossa olisin pysynyt en saanut syödä juuri mitään ja liikunnan määrä oli järkyttävää..Eli niin ku yllä kirjoitin en koskaan enää halua olla noin laiha!
Siis ei se paino vaan miltä sieltä peilin kautta näkyy eli kyllä sillä rungollaki on jotain merkitystä ja kunhan itellä on hyvä olla :)
Ja noita en kyllä siis allekirjoita että 45 tai korkeintaan 50kg...en haluaisi näyttää luurangolta! ja muotoja siis pitää olla, rinnat eikä mitkään nahkarievut :DD
Ja painan 62kg. Haluaisin laihtua tuonne 55kg. Se olisi soppeli paino. Nyt koen olevani vähän pyöreähkö.
Ja painan 45-47kg enkä ole tyytyväinen mutta en mitään voi koska vaikka söisin kuinka paljon tahansa ei auta!
Enkä ole enää nuori (38v) että hoikkuus siitä johtuisi.
Lasten syntymän jälkeen on paino jäänyt joksikin aikaa 55kg paikkeille johon olisin tyytyväinen mutta kuitenkin se on aina pudonnut lähtöpainoon.
Itsellä pituutta saman verran, painoa 78kg. 70kg tavoitteena tämän vuoden aikana. Saa sitten nähdä olenko silloinkaan tyytyväinen vai yritänkö laihduttaa siitä vielä.
Riippuu ruumiinrakenteesta ja siitä onko lihasta vai ei. Mutta sanotaan, että 45-60 kg olisi aika hyvä haarukka. Jos lihasmassaa ei ole nimeksikään, niin mieluummin reilusti alle tuon 60 kg. Jos taas bodia löytyy ja kunto on timmi, niin miksei vähän ylikin. ;)
Itse olen 164cm ja 56kg. Paria kiloa yritän tiputtaa.
Pituus miinus 110 on yleensä aika kohillaan.
Jos harrastaa liikuntaa ja kehossa on lihasmassaa, niin se antaa vartalolle hyvinkin kauniin muodon.
Itse olen pudottanut painoa viime syksystä vaivaiset kolme kiloa, mutta vyötärö on kaventunut lähes kymmenen senttiä ja pakarat ovat kauniin pyöreät. Liikunnalla ja kuntosalilla olen saanut tämän aikaiseksi. Riuksi tuskin kukaan minua sanoo.
Se joka on 164cm ja 56kg
Mutta totuuden nimissä täytyy sanoa, että järkytyin, kun luin Odotus-puolelta Galluppia, jossa kysyttiin painoa, paljonko on noussut, onko turvotusta ja raskausviikot. Kaikki tuntuivat olevan painavia pituuteensa nähden, mutta jos ei itseään/terveyttä haittaa, niin mikäs siinä.