Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko kauhea ihminen jos en mene anopin luo äitienpäivänä?

Vierailija
06.05.2008 |

Mua vaan ahdistaa niin kamalasti hänen lähellään. Hän on hyvin vahvaluonteinen (aina oikeassa) entinen maatalon emäntä, jolle ei varmaan kukaan olisi miniäksi kelvannut kuopuspojalleen. Olemme olleet jo lähes 18v mieheni kanssa yhdessä, mutta ei tämä ahdistus ole vaan pois lähtenyt. Välillä tsemppaan ja käyn anoppilassa lasten ja miehen kanssa. Nyt en kerta kaikkiaan j a k s a !

Mitä jos en menekään tänä äitienpäivänä, vaan mies ja lapset menevät? Voinko tehdä niin?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä juhlimme vain oman perheen kesken.

Anoppia juhlitaan sitten hänen syntymäpäivänään.

Omalle äidille vien valkovuokkoja äitienpäivänä (kun asuu 8km päässä, kun taas anoppi 200km), mutta vain käymme ovella onnittelemassa, vaikka läheisiä olemmekin. Olemme vain tehneet selkeän linjan, ja tasapuolisuuden nimissä jottei anoppi pahoita mieltään, niin emme vieraile mummojen luona äitienpäivänä.

Joskun käymme jommalla kummalla edellisenä päivänä, mutta kummallakin käymme joko edellisenä viikonloppuna tai seuraavana, jolloin veimme kukat ja lahjat, ja lapset itse tekemät kortit.

Sen verran itsekäs saan olla, että äitienpäivänä juhlimme minua, eli saan viettää vapaapäivää vain ja ainoastaan lasteni ja mieheni kanssa tehden jotakin ihanaa yhdessä. :)

Vierailija
22/23 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun anoppi sanoi ettei oikein jaksa, kun oltaisi menty viime viikonloppuna...no mies kävi sit yksin

oikeesti kyse on siit ettei halua ottaa minua vastaan, koska mieheni mukan " ei pysty olemaan teeskentelemättä ja se rasittaa" ; mieheni käy usein jommankumman lapsen kanssa, ja , no joo, kävinhän minäkin juuri tapaninpäivänä

meillä kävi tyttärensä kanssa yhden kerran, ilmoittivat 10 minuuttia ennen ja sitten istuivat ruokapöydässä eivätkä suostuneet syömään mitään vaikka oli lounasaika...sanoi vaan että halusi nähdä missä me asutaan

on kutsuttu ihan kunnollakin, muttei halua tulla, eikä myöskään tavata minun vanhempia

kaipa se niin on että ihmisrukalle on sattunut ihan sietämätön miniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä kuin moni muukin, äitienpäivän voi viettää kotona omalla perheellä. Näin me ollaan tehty alusta saakka, yhtään äitienpäivää ei olla anoppilassa/mun äidin luona vietetty. He on saaneet aikanaan omat äitienpäivänsä, nyt riittää että lähetämme kortit ja käymme edellisenä/seuraavana viikonloppuna. Nyt on mun vuoro olla äitienpäivän keskipisteenä ;) Ja kun omat lapset aikuistuu ja perustaa perheen, niin he saa sitten omalla perheellä luoda omat perinteensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän