Auttakaa joku minua :´( Hirveä kolmiodraama jne.
Seurustelin joitakin vuosia sitten iiiiihanan miehen kanssa. Suhde päättyi pian, muutaman kuukauden seurustelun jälkeen, väärinkäsitykseen.
Viime viikonloppuna tapasin tämän miehen sattumalta yhteisten tuttavien bileissä. Juotiin, juteltiin... ja sitten selvisi että olemme aikoinaan eronneet " turhaan" .
Tähän väliin, minulla on 2 pientä, maailman rakkainta lasta ja hieman onneton parisuhde. Tällä " toisella miehellä" on pieni lapsi ja parisuhde joka on ollut jo jonkin aikaa eron partaalla.
Sitten siellä bileissä tein jotain peruuttamatonta; petin miestäni tämän exäni kanssa. :´( Olin seuraavana päivä niin itkuinen ja ahdistunut, että minun oli pakko kertoa miehelleni (hieman kaunistellen) totuus.
Nyt on mennyt kaksi päivää niin, että mieheni on täysin p*skana. Itkee, ei nuku, joutuu ottamaan lääkettä ahdistukseen jne. On kuitenkin valmis antamaan minulle anteeksi ja aloittamaan " alusta" .
Itse olen pitänyt yhteyttä tähän toiseen. Olen korviani myöten rakastunut. Mietin jatkuvasti myös omaa miestäni, ongelmiamme, päivittäisiä riitojamme ja molemminpuolisen arvostuksen puutetta. Olemme meinanneet erota viimeisen puolen vuoden aikana monta kertaa... Toisaalta kuitenkin tuntuu, etten voi koskaan saada parempaa miestä, enkä halua rikkoa perhettäni tässä vaiheessa. JA VAIKKA eroaisimme, en ole alkamassa suhteeseen tämän toisen kanssa. Olemme vain hurjan ihastuneita toisiimme :(
Mitä minä teen?? Mitä tällaisessa tilanteessa pitää tehdä??? Jos joku kysyy, rakastanko miestäni, en osaa vastata :´(
Haluaisin apua ja vastauksia. Ja saatte tuomita. Tiedän kuinka pahasti olen tehnyt, ja särkenyt mieheni sydämen.
Jos minulla ei olisi lapsia, olisin varmaankin jo ottanut itseni hengiltä...
Kommentit (5)
Haluatko olla nykyisen miehesi kanssa? Haluaako hän vielä sinut? Jos molempiin kyllä niin kissa pöydälle ja puhutte asiat halki.
Ota taukoa ja etäisyyttä jutusta joksikin aikaa, selvitä tunteitasi rauhassa. Älä pidä yhteyttä siihen toiseen, sano hänelle vaikka, että mietitään rauhassa mitä tehdään. Sitten kun tiedät mitä teet niin teet vasta.
kyllä psykologi osaa kysyä ne asiat mitkä tarvii.
ja laittaa sut ajattelemaan, oiskohan sulla vaan toi pettäminen johtunut huomionhakuisuudesta ja itsesi jakustalle nostamisesta joten myt vaan lastesi isän kanssa pariterapiaan löytämään toisenne uudestaan !
Tee itsellesi aikaa ajatella rauhassa. Sovi itsesi kanssa, että et ota yhteyttä tähän toiseen miehee vaikka kolmeen kuukauteen (puoli vuotta tai vuosi olisi vielä parempi!).
Tee se selväksi myös sille toiselle, että tarvii ajatella rauhassa.
Ja todella, älä ota yhteyttä häneen.
Sen ajan todella punnitse, mitä vaakakupeissa on, mitä haluat ja mitä tarvitset. Mieti miehesi kanssa voitteko oikeasti korjata tilanteen väliltänne?
Jos vielä sen määrittelemäsi ajan jälkeen olet korviasi myöten rakastunut exääsi ja hän vastaa tunteisiisi, on ratkaisun aika.
Ensimmäisellä sijalla kuitenkin lienee jo olemassaoleva perheesi.
Ps. Älä käytä nyt aikaasi itsesyytöksiin, teit tyhmästi, mutta se siitä. Nyt vain korjaamaan tilannetta.
t: been there, done that.
Soitin äsken terapeutilleni ja juttelimme. Sain ihan hyviä neuvoja. Ensi viikoksi sain terapiatunnin.
Miks tää elämä on mulle aina niin vaikeeta.. Onnistun aina sotkemaan kaikki asiat.. Vihaan itseäni.
ap
Haluan kuitenkin selvittää hieman ajatuksia sitä ennen, ettei tunti mene hukkaan, kun vastaan joka kysymykseen " en tiedä" .
Muutaman ystäväni kanssa olen puinut tätä tilannetta.
ap