Oletteko lukeneet Asta Lepän kirjan Sinä et hävinnyt? Minä vuonna hänen miehensä kuoli? ev
Kommentit (11)
Vierailija:
Kirjoitan piiiitkät sepustukset ketjuun ja tasan tarkkaan täytän otsikkoonkin jotain. Niin eikö perkele OK:ta painaessani tule viesti: Täytä jotain otsikko-kenttään, palaa? Ja kun painan palaa?-nappia, niin koko hela paska viestikenttä on tyhjänä - samoin otsikko... =%¤@!!!
Pitääkö kaikesta kirjoittaa kirja..? Jopa edesmenneestä miehestä, josta riitaisasti eroamassa.
Puhumattakaan siitä, että Asta Leppä kai kirjoittaa kirjassa enemmän omasta surutyöstään kuin siitä, mitä hän on entisestä miehestään ajatellut.
Vierailija:
Pitääkö kaikesta kirjoittaa kirja..? Jopa edesmenneestä miehestä, josta riitaisasti eroamassa.
Voiko turhempaa valittamisenkaan aihetta olla kuin, että jonkun surutyöstä on kirjoitettu kirja. Ei luulisi häiritsevän ketään.
En ole lukenut kirjaa, mutta kiinnostuin siitä kun luin sen esittelyn jostain. Pitänee lukea. Samaan syssyyn voisi lukea sen Reko jonkun kirjan, joka kuoli aivokasvaimeen. Ihanan kevyttä kesälukemista.
Itse en muuten enää kirjoitakaan tänne pitkiä sepustuksia, vaan samantien notepadiin tms, ja copy pastean sen tänne vasta sitten.
Hei haloo, ketä kiinnostaa koko Asta, Ari ja mennyt suhde? Samanlaista subjektiivista soopaa koko media täynnä. Jokaisella on oma tarinansa ja näkemyksensä.
Siis että Reko Lundanin kirja (sairastuminen aivokasvaimeen) olisi kevyttä kesälukemista?
Esimerkikisi minua kiinnostaa.
Vierailija:
Hei haloo, ketä kiinnostaa koko Asta, Ari ja mennyt suhde? Samanlaista subjektiivista soopaa koko media täynnä. Jokaisella on oma tarinansa ja näkemyksensä.
Lehtijututkin oli aina ennen sellaisia, että Asta teki sitä ja Asta teki tätä ja Asta raskaana, Asta synnyttää, Asta hoitaa lapsia. Onhan se ihan normaalia, että tästäkin asiasta Asta taas kirjoittaa.
Jotenkin vain ärsyttää, että toimittajat kirjoittavat itsestään, kun mielestäni toimittajien tehtävä on välittää tietoa muusta maailmasta lukijoille. Eri asia sitten sellaiset pienet palstat, jotka on varattu ihan tuohon tarkoitukseen, mutta niitäkin alkaa olla jo liikaa.
Toki hän on sitäkin työtä tehnyt, mutta kyllä on tehnyt myös ihan isoja lehtijuttuja - joissa siis kertoo itsestään ja itse kokemistaan asioista.
Kirjoitan piiiitkät sepustukset ketjuun ja tasan tarkkaan täytän otsikkoonkin jotain. Niin eikö perkele OK:ta painaessani tule viesti: Täytä jotain otsikko-kenttään, palaa? Ja kun painan palaa?-nappia, niin koko hela paska viestikenttä on tyhjänä - samoin otsikko... =%¤@!!!