Voin katsoa viidelle ensimmäiselle ..
Olen ennenkin pitänyt täällä ketjuja, joissa selvänäen.. ja olen antanut jopa toimivaa energiahoitoa (näin ovat siis hoitoa saaneet kiitelleet) nyt en ole vuoteen koittanutkaan. Sain oman vauvani ja ajatukset ovat olleet vauvassa :)
Koitetaanko, olenko ihan ruosteessa vai toimiiko vielä?
Kommentit (26)
Emme ole koskaan riidelleet rahasta. Meillä ei ole myöskään kysymys pienistä laskuista tai kassavirtaongelmasta sinänsä. Emme harrasta vippejä ym. luottoja. Kyse on yritystoiminnasta ja suhdanteista. Eli meni kyllä ihan pieleen, mutta kiitos, että käytit aikaasi :) -11
Valitettavasti näkisin miehesi pettävän :(
Olen niin pahoillani.
Miehesi ei halua myöntää sitä, koska antaa kaikessa ymmärtää että hän on prempi.. hän tekee oikein.. ja kuinka kärkäs hän onkaan silloin kun kuulee muitten pettämistarinoita!
Voih.. tunnen kuinka loukattu olet ollut kaikki ne kerrat kun hän on kieltänyt pettäneensä.. loukattu olet ollut siksi, koska tiedät hänen valehtelevan. Sinua satuttaa se, ettei hän arvosta sinua edes sen vertaa, että kertoisi sinulle totuuden.
Vaikka samalla haluat uskoa miestäsi.
En usko, että kulissinne kaatuu, ennen kuin itse kaadat sen. varo vaan, että ehdit alta pois ennen kuin muserrut niiden kulissien alle.
Tarkoitan, että lähde ennen kuin epätoivoinen suhteesi muserruttaa sinut täysin.
Toivotan jaksamista. Sinulla ei ole helppoa.
Lämmin halaus.
Ja kiitos onnitteluista :) vauva on ihana.
Kiitos rehellisestä palautteestasi!
Sitä tarvitaan aina.
Eli metsään meni niin että kolahti.
Toivotan hyvää, parempaa jatkoa teille!
Etenkin sinä nro 13, jolle näkijä sanoi, että miehesi pettää ja suositteli sinua lähtemään suhteesta. Faktat ovat, että tällä näkijällä ei ole mitään tietoa sinun miehestäsi tai perheestäsi. Kaikki, mitä hän sanoi, sopii yleisesti tilanteeseen, jossa epäillään petetyksi tulemista ja parisuhde on tulehtunut. Hakeudu mieluumin miehesi kanssa vaikka kirkon tms. tahon perheterapiaan, jossa voitte kolmannen osapuolen läsnäollessa selvitellä riitojanne/ongelmianne. Tämä " näkijä" ottaa nyt todella suuren vastuun, kun uskaltaa ennustaa taakkojen alle musertumisia ja vielä suosittelee eroamaankin.
Käyttäkää tervettä järkeä naiset, teillä on ihan oikeasti aivot siellä pääkopassa!!!
koskaan en ole näihin juttuihin uskonut ja nyt päätin kokeilla :D
Muuten meni hyvin, ,mutta tiedän niin varmasti ettei petä.
Ja suhde kaikkea muuta kuin kulissia, kun luulin pettävän tekikin työpaikallaan yllätystä perheelle.
Siinä pettämistä kerrakseen... Kiitos kuitenkin huolenpidosta :)
Ainoa mahdollisuus talouden vakiintumiseen on, että jätätte turhat laskut pois.
Kuinka minulle tuli tunne että teillä käy usein " tili tuli - tili meni" ? Lainaatteko helposti rahaa? ostatteko tileille? laskulle?
Ainakin näen huolta laskuista.. liekö ne näitä?
Nyt talous tiukkaan laskentaan. Ja sovitte, että jokaisesta rahapäivän rahasta sivuun vaikka 10 e näin aluksi.. kun opitte siihen, sitten 20e.. 30e.. ja niin edelleen. JOKAISESTA RAHASTA, joka taloon tulee.
Näin vakaannutatte hyvinkin pian taloutenne.
Ja viimeisenä: lopettakaa riitely rahoista. Tää on teidän perheenne kompastuskivi. Kumpikaan ei riitelyllä lisää liksaa saa.