Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemusta veetin uudesta karvanpoistovoiteesta? Siitä, jonka kanssa mennään suihkuun ja siellä pyyhitään pois sienellä.

Vierailija
05.05.2008 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetillä oli tuollaista jo ainakin kolme-neljä kesää sitten. Silloin se aina pyyhittiin suihkussa pois sellaisella muovilastalla. Tosin mun kohdalla se ei ihan toiminut ja mä sain sellaisen trauman, etten varmaan ikinä uskalla kokeilla. Ne ns. puoliksi sulaneet karvat, jotka kuitenkin oli vielä tiukasti kintussa kiinni, oli jotain niin ällöttävää, että vieläkin pistää yököttämään. Sanoisinpa, että hieman oli jäänyt tuotekehittely puolitiehen. Mulla ei edes ole mitenkään kauhean paksut säärikarvat.

Vierailija
2/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikinirajaan en ole koskaan edes kokeillut, olen tottunut bikinirajan vahaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä sitten, jos ovat muuttaneet siinä jotain

Vierailija
4/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli ensimmäinen mielikuvan kun luin aloituksen

Vierailija
5/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei ainakaan lähtenyt mistään sillä karvat ja sitte joutui kuitenkin sheivaamaan loput. Ihan huuhaata koko voide, itseäkin harmittaa kun menin ostamaan mokomaa ja nyt on tuolla nurkassa lähes käyttämätön purkki.

Vierailija
6/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen ollut tyytyväinen. Toimii melko hyvin myös bikinirajaan. Täytyy vaan antaa vaikuttaa kunnolla.

Vierailija
7/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää miten toi sheivaus kannattais oikeesti tehdä....

Vierailija
8/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Veetillä oli tuollaista jo ainakin kolme-neljä kesää sitten. Silloin se aina pyyhittiin suihkussa pois sellaisella muovilastalla.

Mulla oli tollaista ainetta (valkoista voidetta) käytössä varmaan jo vuonna 1994! Hirveän hajuista kyllä oli, ällön makeaa. Eikä sillä tosiaan ihan kaikki lähde, joku karva saattaa jäädä kokonaan, että joutuu sitten viimeistelemään muilla keinoin. Mutta varmaan tämä uusikin vm 2008 toimii edes jotenkuten, jos kerran jo noin 15v sitten vastaava voide toimi aika hyvin.

Vierailija
9/9 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on Veetin erilaisista tuotteista 5-6 vuotta alapäänkarvojen poistoon.