Miksi mies 45 v. rakastuu naiseen 30 v.?
Etsiikö kadotettua nuoruuttaan? Mun ystävä seurustelee 45-vuotiaan miehen kanssa ja tuntuu vähän oudolta. Ystävä 30 v. on tosi kaunis ja fiksu ja saisi varmasti ikäisensäkin miehen.
Kommentit (8)
Minä olen 34v ja mieheni on 60v. Meillä on (hui kauhistus) yhteinen pieni lapsikin. Lapsiraukka saa varmaan elinikäiset traumat vanhasta isästä. No parempi kuin ei isää ollenkaan... ;)
Miksi me olemme sitten yhdessä? No siksi että me sovimme yhteen, meillä on samanlainen arvomaailma, me haluamme jakaa tulevaisuutemme yhdessä. Tiedän että mitä luultavimmin minusta tulee nuorehko leski (jos nyt viisikymppinen sellaista on) mutta mieluummin olen onnellinen nyt kun että etsin jonkun ikäiseni miehen pakolla vain sen takia että voidaan istua yhdessä kiikkustuolissa 80v ikäisinä.
olis niin, että 45-v. nainen seurustelisi 30-vuotiaan miehen kanssa niin jopa eukko kivitettäisi!
Minusta 15 vuoden ikäero nyt vaan on liikaa. Ei ehkä JOS mies on poikkeuksellisen nuorekas ja nainen poikkeuksellisen vanha ikäisekseen, mutta normityyppien kyseessä ollessa - weird.
Jotakin näytön tarvetta on mielestäni molemmilla. Miehellä kriisi, naisella joku "vanhemmissa miehissä on sitä jotakin" -mentaliteetti.
5-7 vuotta on maksimi ikäero mun mielestä, pääsääntöisesti. Suuremman ikäeron ihmiset nyt vaan ovat ihan eri aikakausilta; ap:n tapauksessa mimmi on elänyt nuoruutensa 90-luvulla ja äijä 70-80-luvulla.
Onhan niitä ikäeroja lähemmäs 30 vuottakin, enkä nyt sitäkään pidä kauhean outona, vaikka itselleni se ehkä olisi liikaa. Kukin tyylillään, mitä se muille kuuluu.
mut siitä Janita-Tomi Ervi -jutusta tulin huonovointiseksi.
mies neljänkympinkriisissään vaihtaa vanhan vaimon nuorempaan, joka saattaapi hyvinkin olla kolmekymppinen...
Musta on aika loukkaava toi ajatus että "saisi varmasti ikäisensä miehen". Ihan kuin sillä iällä ois mitään tekemistä sen kanssa synkkaako jonkun kanssa vai ei.