Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei sekään ole hyvää jos täälläkin sectio% lähes 40 niin kuin jenkeissä

Vierailija
05.05.2008 |

missä naiset suunnilleen saa valita kumman tavan haluaa. Ja kun käynnistetään synnytys siellä eikä tapahdu mitään viiteen tuntiin mennään leikkuriin. Todella paljon turhia sectioita ja naiset saa melkein section kun kaupan hyllyltä. Mitä ideaa siinä ois? Eikä se ole lisääntymisen ideaakaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olisi onnellinen vapaasta valinnan mahdollisuudesta...

Vierailija
2/4 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin, minahan en asiasta mitaan tieda, kunhan olen vaan taalla usassa synnarilla toissa... eli leikkuriin ei tosiaankaan menna viiden tunnin paasta kaynnistyksesta - cervadil laitetaan kohdunkaulaa pehmentamaan ja supistuksia aloittelemaan illalla, ja oxytociini tippa alotetaan sitten seuraavana paivana. ja sitten odotellaan. ja odotellaan. syy korkeisiin sektioprosentteihin ei niinkaan ole se mita aidit ' vaativat' , vaan se, etta oikeustoimien pelossa laakarit/sairaalat/katilot eivat halua ottaa mitaan riskeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin oottaa esikoistani USAssa. Olen vain hiukan päälle 150 cm pitkä ja mun OB/GYN oli heti sitä mieltä, että sektio. Mä olin tiukkana ja sanoin, että sukuni naiset ovat lyhyitä, mutta synnyttäneet alakautta. Hän ei kuitenkaan suostunut tähän. Palasinkin sitten Suomeen muutama kk ennen laskettua aikaa ja synnytin ihan normaalisti alakautta, vaikka lapsi oli miltei 4 kg.

Vierailija
4/4 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityinen lääkäri totesi tuttavalle, että sektio maksa keskimäärin 100000, monine lääkärineen, nukutuksineen ym, juttuineen. Kunnes taas alatie synnytys ei maksa edes 70% tuosta, joten Suomessa tähän ei ole varaa että kaikki rupeavat käymään sektiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän