*-*-*-* ENSKAT viikkoon 19 *-*-*-*
Vihdoin sain pojan nukkumaan päikkäreitään. Jos nyt jaksais vähän kirjoitella.
Susanna-85: Kyllä ajattelin kesällä laittaa ammeen pihalle ja uittaa poikaa siinä. Näin ei "unohdu" uimatreenit ;) Toivottavasti säät vaan sallivat.
Täällä kaikki ennallaan muuten, mutta tuon nukkumisen kanssa on tullut ongelmia. Iltaisin menee lähes tunti ennenkuin nukahtaa....joskus itkettääkin kauheasti. Se on meille ihan uutta kun tähän asti on nukahdettu noin vartissa yöunille ja ihan ilman pientäkään ininää, mitä nyt pientä unilaulua....
Kauheasti poika paukuttelee, joten olisko sitten ilmaa mahassa. Kaurapuuron jätin pois kun aloin pelätä, että jos siitä johtuu. Onko kellään tietoa voiko viljasta tulla tuollaista? Mitään iho-ongelmia ei ole. Tosin tuo nukkumaanmeno on päivälläkin aika ongelmallista. Muuten poika on ihan normaali ja nauravainen ja jaksaa leikkiä. Illalla kun nostaa välillä syliin kun yritetään nukuttaa niin sitten alkaa hymyillä ja nauraa, joten on tullut mieleen, että ei se itku oliskaan mahasta vaan ihan silkkaa seurankaipuuta. Ei malttaisi millään nukkua. Tiedä sitä sitten...tietty hampaatkin on yksi vaihtoehto.
Kommentoinnit jää nyt vähän väliin kun olen laiskasti käynyt koneella. Ei mitään oikein jäänyt mieleen. Jotenkin sitä on niin paljon tekemistä ja menemistä ettei ehdi koneella ollakaan. Ensi viikolla meillä on 6kk neuvola. Saa taas tietää paljonko on kasvettu. Täälta teiltä sain innostuksen minäkin varata ajan kuvaukseen nyt kun 6kk tulee täyteen. Sekin on ensi viikolla. Saa nähdä miten onnistuu.
Nyt pitää alkaa siivota. Vähän jos ehtisi vielä Paulin päiväunien aikana niin ei jäisi illaksi niin paljon.
Ai niin ja olikos se Mama&Justus jolla oli melkein kaima....onnea nimestä!!
Dragon&Paul (melkein 6kk)
Kommentit (23)
Mulla menee nykyään päivät jotenki ihan ilman säännöllistä rytmiä. Se alko siitä Eetun nuhasta ja jatku viime viikolla ku terassi oli märkänä maalista ja nyt oon laiskistunut. Siis laittamaan Eetua unille vaunuihin päivällä... Se nukku niin huonosti sillon kipeenä ja mä oon yrittänyt sitä opettaa sisällekin nukkumaan ja kyllähän se nyt nukkuuki. Mutta mä en voi esim.imuroida kun se nukkuu sisällä. Terassin maalauksen aikana ei siis vaunuja voinut pitää takapihalla ja etupihalla en halua pitää kun itkuhälytin ei oikein kanna sieltä asti.
No huomenna ryhdistäydyn ja laitan sen heti aamulla ulos nukkuun. Ja yritän palata jonkinlaiseen rytmiin. Nyt on ollut niin mukava itelläkin köllähtää sänkyyn torkuille pojan viereen kun se kerrankin nukkuu sisällä. Eli kotihommat seisoo aina välillä eikä koneellakaan ole päivällä aikaa olla.. Onhan Eetu jokapäivä vaunuissa nukkunut yhdet päikkärit kun mä oon käynyt lenkillä. Mutta jotenki toi päiväunien nukkuminen on nykyään niin epäsäännöllistä =/
Se nukahti muuten yöunille äsken klo18.50. Saa nähdä mihin asti unta riittää? eilen se kyllä meni sänkyyn klo19 mutta nukahti vasta puol kasin jälkeen ja heräs kuudelta. Mua ei kyllä haittaa noi aikaiset aamut, ihana illalla saada vähän omaa aikaa. Mieskin on siitä ihmeellinen että se pärjää tosi vähällä unella eikä se juo edes kahvia.
Sorry kommentoinnit jää lyhyeen tällä kertaa.
Dajmille vastailen että harkinnassa on vaihdanko kampaajaa? kyllä niitä Kuopion kokoisessakin kaupungissa on melkein joka kadulla.
Ja Gaiolen Piiperö oli nukkunut hienosti, näitä lisää!!
Susannan ja Saagan reissu oli mennyt mukavasti, hyvä juttu =)
Unohtu eilen onnitella Buuffan Neea uusista taidoista, hienoa!!
Äitille ja Edwinallekin vilkutuksia.
Jees, jos ottais jäätelöä =)
hermione ja Eetu 7,5kk
eli äiti ja edwina oli olleet reissussa =) mulla jäi vain päähän se Susannan otsikko i´m back joten ulkomuistista kun kirjoittelin, ajattelin että sä se olit se reissusta palaaja =)
suokaa anteeksi sekoiluni! haleja täältä kaikille teille!!
Reissusta ollaan nyt kotiuduttu, oli reissulla paljon ihmeteltävää tytölle.
Juna kun lähti liikkeelle tyttö nukahti samantien, heräsi vasta kun päästiin perille tesomalle vaarin luokse.
Kyllä mä pitkään mietin otanko vaunut mukaan, vaari puhui " järkeä" päähän ja otettiin vaunut matkaan. Kyllä meillä rintareppukin oli mukana ja käytössä.
Eilen illalla annettiin kunnon ääninäytteitä (huusi 1,5h)kun oli ikävä isää, kuuma, vieras paikka ,mahaa kipristeli ja taisi vielä olla hieman liian väsynyt nukahtamaan. Rauhottui lopulta vaarin syliin parvekkeelle. Nukkui kyllä sitten rauhallisesti (nukahti n22) ja heräsi syömään vasta aamu neljältä....
Tänään sitten tavattiin äidin vanha ystävä, hänellä on kuukautta vanhempi poika =) Naureskeltiin kahvin merkeissä että jospa heistä tulisi joskus vaikka pari...
Nyt täytyy mennä tyttö heräs ja on nälissään...
ÄitijaEdwina 2,5 kk