Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***SISUNAISET 5.5. ***

05.05.2008 |

Näkyypä sivut muuttuneet aikalailla. No tottuhan tähän. Mutta itse asiaan:

Kävin maanantaina vaa'alla, en vain ole ehtinyt tulosta tänne ilmoittaa.

Maanantain tulos oli arvatenkin plussan puoleinen, kuten odottaa saattoi. Paino oli noussut 400 g. Ei sinällään paha, mutta tokkopa se tässä viikon aikana laskenutkaaan on. Minulla kun nuo juhlat nostaa painoa vähintään sen viikon ajan. Ja sitten on työn ja tuskan takana saada suunta takaisin laskuun.

No, katsotaan miltä ensi maanantain tulos näytttää ja jatketaan siitä.

Vielä on muuten 3 punnitustulosta ennen välietapin umpeutumista eli kovat lopputsempit kaikille!!!

Minlee

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Variksenmarja, ruotuun vain, kyllä se siitä!

Körömölli: joo, kyllä mulle nämä lukemat passaa hyvin. Ei tarvi enää pudota, mutta nousta ei saa :). Jos yli 64:n kipuaa, sitten otan heti tiukan linjan.

22/23 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas onnistuneesti päivä pulkassa..vielä meinaan iltapalaksi vetästä tonnikalaa öljyssä, jotta tulee rasvoja ja protskuja kehoon ja sen jälkeen onkin kalorit aika mallikkaasti syöty ;o)!Päivä on sujunut siis hyvin possumunkista huolimatta, jonka kaveri tarjos töissä, mutta sekin kiltisti laskettu kaloreihin mukaan :o)!

Kaikille kovasti tsemppiä taas toivottelee köris

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hitaasti kuin mikä.

mua niin riipoo tämä jojoilu! aina näissä kiloissa mulla on hirvee limboilu päällä joka kestää ja kestää...

jos vaan ajattelin että ensi viikon tavoite olis alle 67, eikä miettis sitä lopullista tavitetta ollenkaan- vaikka siihen on vain pari kiloa niin tuntuu kaukaiselta silti.

ragnalle onnittelut 70 alittamisesta! uusi kymmenluku on hieno juttu! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi