Kaveri loukkasi minua, mitä mieltä sinät olet tästä?
Olemme vääntäneet yhdessä eräälle firmalle markkinointitutkimusta opiskeluun kuuluvana. Tänään laitoin sitten mun viimeistellyn version loppuraportista hänelle ja laitoin mailiin näin:
" Enpä halua enää tuota tilastosoftaa joutua käyttämään :P "
Sieltä tuli takaisin viesti, jossa luki:
" Ymmärrän kyllä miksi sinä olet eronnut!!!"
Olin ihan, että mitä tää nyt on? Kuulemma minunlaiseni ihminen sitten niin vaikea, että mies eronnut päästäkseen kamalasta akasta. Tämä opiskelukaveri on hiukan päälle parikymppinen, minä kolmekymppinen. Hän ei tiedä mun avioliitosta, eikä -erosta viittä kuutta. Käsittääkseni merkki " :P" on kieli poskella -ilmaisu. Oikeasti nyt nyppii ja pahasti. Tuli paha mieli, että miten mielin kielin sitä sitten on oltava, että ei olis paha nainen, joka pakottaa miehen eroon.
Kommentit (21)
Sen ikäinen on vielä tosi lapsellinen vaik luulee olevansa fiksu ja valovoimainen.
Laita maili takaisin, ja kysy mistä kenkä puristaa.
kuin uon lauseen? Selittikö mitenkään mielipidettään?
vaikka luulee olevansa jotain ihan muuta.
vaikea sen enempää olla mitään mieltä kun ei tiedä mistä on kyse
Ei mitään käsitystä, missä mennään. Ärsyttää jo valmiiksi huominen, kun joutuu hänet taas tapaamaan. Onneksi ei ole enää kovin montaa luentoa jäljellä, lopputentit lähinnä.
Epäasiallista vaan minusta kohtalaisen vieraan ihmisen tehdä mitään päätelmiä toisten parisuhteista tai muutakaan. Jos nyt tämän kerran sitten laitan sen sen nuoruuden piikkiin. Minä yritän hoitaa työni ja opiskeluni hyvin, sekä omat lapseni tietysti myös.
Ero johtui miehen mielenterveysongelmista, psykoosissa väkivaltainen. En katso aiheelliseksi selittää näitä juttuja jollekin ihmiselle, jota en niin hyvin tunne. Olen loukkaantunut, mutta yritän pystyä viemään projektin esittelyn loppuun tuon henkilön kanssa, vaikka vittuuntunut olenkin.
ap
Ei tunnu viittaavan sun lauseeseesi mitenkään. Onko mahdollista että olit liian pikkutarkka?
että ap on ollut unelmien yhteistyökumppani. Pikkutarkka pilkkuja nussiva jyrä.
nautintoa toisten heikkojen kohtien vetämisestä jokaiseen keskusteluun. Jokainen meistä varmasti tuntee jonkun, joka aina vetäisee siitä narusta, josta menee hermo. Sukujuhlilla vanha täti kyselee yli kolmekymppiseltä avioparilta millos te niitä lapsia, vai onko ura tärkeämpi? ja muita vastaavia.
Älä vaan näytä, että otit kommentista siipees. Siperia opettaa kenties häntäkin ja järki kasvaa päähän.
vali vali vali tilastosoftaa vali vali
Vierailija:
että ap on ollut unelmien yhteistyökumppani. Pikkutarkka pilkkuja nussiva jyrä.
Onko sulla jäänyt teiniangsti päälle:D
Annoin kaverin olla projektia johtava henkilö, että en minä ole ketään jyrännyt. Loppukevennykseksi se naama oli tarkoitettu, siis kieli poskella, että huh, enpä halua tuota enää tehdä. Sama kuin vaikka puusavotan jälkeen, että " enpä halua enää kirvestä nähdäkään" .
ap
Huhhuh, ikinä en enää sun kanssas mitään halua tehdä
huumoriksi. Molemmat olette väsyneitä työhön, jota olette yhdessä tehneet.
Sinä laitoit viestin, ettet haluaisi joutua käyttämään sitä (siis olemaan sen kanssa enempää tekemisissä). Tähän toverisi laittoi, että ymmärtää miksi olet eronnut.
Minä ajattelisin tuon viittaavan siihen, että olette olleet paljon yhdessä ja hän huomaa nyt, kuinka tiiviissä yhdessäolossa on myös huonot puolensa. Eli siis eroajatus ei koskenut niinkään henkilökohtaisesti sinua, vaan olisi myös voinut olla muotoiltuna " ymmärrän nyt, miksi ihmiset erovat" . Ei ehkä hirveän hauskaa, mutta ei välttämättä loukkaavaksi tarkoitettuakaan.
Paljostako lyödään vetoa, että ap on lähestynyt sitä yhteistyötä niin, että " hän haluaa hoitaa opintonsa hyvin jne." ja että hän on niin paljon vanhempikin jne. jne.
Siinä on sitten toisen ilmeisesti pitänyt hyppiä ja sätkiä ap:n mielen mukaan. Ja kaikki mitä se toinen on tehnyt tai halunnut on ollut ap:n mielestä epäkypsää tai sitten se ei ole ollut sitä, mikä ap:sta on " hyvin tehtyä" .
ihmistyypin: käyttää sarkastista huumoria, luulee olevansa hauska, ärsyttää jos joku tietää enemmän tai osaa enemmän, on hirveän kateellinen ja itserakas, haluaisi itse olla se johtaja, ei tule kuin niiden kanssa toimeen jotka kulkee perässä yms...
Kaksi lausetta joilla ei näytä olevan mitään yhteyttä keskenään, päättele siitä nyt sitten syvällisiä.
hän halusi kommentoida liian tarkkaa tutkimuksentekotyyliäsi, ja on nyt onnellinen kun homma on saatu viimein puihin kun kesälomakin häämöttää. Joitain ihmisiä hermostuttaa kun toinen haluaa perehtyä asioihin tarkasti ja tietää mistä kirjoittaa, kun toisten tavoitteena on vaan päästä yli siitä mistä aita on matalin.