Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!

Vierailija
04.05.2008 |

Tunnen itseni tällä hetkellä alhaisimmaksi olennoksi maan päällä. ;( Olen pettänyt miestäni (meillä mennyt pitkään huonosti) toisen miehen kanssa. Tuli sekstattua pariin otteeseen tässä viime kuussa ja nyt menkat olleet myöhässä muutamia päiviä! Ko. seksikamu ei kyllä lauennut ekalla kerralla normaalissa yhdynnässä ja toisella kerralla laukesi peppuun. Onko mahdollista että olen paksuna??

...Niin ja tiedän että haukutte huoraksi!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sen varmaan tiesit itsekin. Haepas apteekista testi ja mieti sitten pikaisesti mitä teet.

Vierailija:

Tunnen itseni tällä hetkellä alhaisimmaksi olennoksi maan päällä. ;( Olen pettänyt miestäni (meillä mennyt pitkään huonosti) toisen miehen kanssa. Tuli sekstattua pariin otteeseen tässä viime kuussa ja nyt menkat olleet myöhässä muutamia päiviä! Ko. seksikamu ei kyllä lauennut ekalla kerralla normaalissa yhdynnässä ja toisella kerralla laukesi peppuun. Onko mahdollista että olen paksuna??

...Niin ja tiedän että haukutte huoraksi!

Vierailija
2/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla harrastettu seksiä ikuisuuksiin...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se raskaus nyt ole pahin vaihtoehto mitä sinä olet voinut saada.

Vierailija
4/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan, että olet porvoolainen huora, koska noin typerä ja vastuuton olet ollut!

Vierailija
5/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltanut heti mainita mutta ollaan harrastettu näitä suhteen ulkopuolisia juttuja jo useamman vuoden ajan joten mistään kokemattomuudesta aiheutuneesta vahingosta ei voida puhua. Pari kertaa aiemminkin on ollut menkat myöhässä keskeytettyjen yhdyntöjen jälkeen mutten ole kertaakaan raskaana ollut. En tiedä stressaanko turhaan tälläkin kertaa mutta tuntuu että varmasti jollain kerralla rangaistuksesi Korkeampi Voima kyllä sallii minun tulla raskaaksi..opetukseksi! Tuntuu että se kerta on tämä kun olen nähnyt enneuniakin asian tiimoilta aikoja sitten. :(

Vierailija
6/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan tosissaan kysy, voiko olla raskaana jos on yhdynnässä ilman suojausta? Tietenkin, niinhän sitä nimenomaan raskaaksi tullaan!?!

Vierailija
8/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma siten raskaaksi tuleminen on mahdotonta... ja vain urbaania legendaa.

ap

Vierailija
9/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vain legendaa vaan on kyllä ihan totta. Sen on moni todistanut, kun omalle kohdalle sattunut.

Vierailija:

Kuulemma siten raskaaksi tuleminen on mahdotonta... ja vain urbaania legendaa.

ap

Vierailija
10/10 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia. Olen luonnollisen ehkäisyn kannalla. Tähän mennessä se on ainakin toiminut...

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä