Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska kannattaa huolestua?

Vierailija
04.05.2008 |

Syön Meliane merkkisiä ehkisypillereitä, laatan viimeisen otin keskiviikkona, ja siit asti on ollut taukoviikkoa. Olisi siis pitänyt alkaa menkat. No, eipä ole vieläkään alkanut. Koska kannattaisi ruveta ressaan?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulet, mikä on tilanne.

Vierailija
2/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jo sunnuntai, eikä menkkoja kuulu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ihan kotitekoisen testin tehdä, mutta odotella vielä pari päivää, josko ne menkat tulis.

ap

Vierailija
4/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee ohjeisa (eri pillerit) että jso yhdet menkat jää väliin niin olet " hyvin epätodennäköisesti raskaana" jos toisetkin jää pois niin sitten suositellaan testaamaan ja ottamaan yhteyttä lääkäriin.

Vierailija
5/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä en kyllä pysty kuukautta dottaan, että tuleekohan ne seuraavat vai ei:) jahka tästä pääsis kauppaan niin voi ostaa sen testin...

Pelottaa vaan ihan hirveesti. ap

Vierailija
6/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa neuvoa, voitko odotella esim. ilman lääkäriä vähän kauemminkin niitä kuukautisia. Raskaustesti ei tullut mieleenikään, kun ajattelin, että sen tekeminen kai kuuluu kuvioon ilman muuta ja mietit täällä muita syitä kuukautisten poisjääntiin...

Vierailija
7/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Melianet ihan hyvä merkki melkein vuoden sit ei tullu menkkoja yhdessä kierrossa, seuraavassa kahdet, kolmannessa kaks tippaa jne.

Luultavasti et oo raskaana, tarviit vaan enemmän hormoonia sisältäviä pillereitä. Tee testi ja ota yhteyttää lääkäriin pillerin vaihtoa varten.

Vierailija
8/8 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei anneta yhdistelmäpillereitä, kun on ylipainoa, mikreeni, ja tupakoin.

ylipaino ja mikreeni jo estää niiden käytön, ja tupakointi vielä varmistaa:)

eli tuo on ainoo mitä voi käyttää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän