Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suositelkaa hyvää ruokaravintolaa Helsingissä,

Vierailija
03.05.2008 |

josta saa kohtuuhintaista ruokaa etenkin kanaa tai kalaa. Ravintolan ei tarvitse olla huippuhieno, muttei mikään loukkukaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/9 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika tyyris minusta. Tori Fredalla tai Baari Punavuorenkadulla. Ja tietenkin Manala.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suht tyyriiltä vaikutti. Niin mites se Manala? Saako hyvää safkaa?

Vierailija
4/9 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs sen Lasipalatsin ravintolan nimi on, siinä on joku kiva paikka, olen ollut siellä vaan liikelounaalla. Sitten on Liisankadulla jokin saksalainen paikka. Taaskaan en muista nimeä. Ja taisi olla saksalainen paikka myös Mäkelänkadulla. Arvaa muistanko nimen. :) Ja eikös kreikkalainen paikkakin ollut jossain Tehtaankadulla, onks se vielä siellä, joskus 5 vuotta sitten tuli käytyä. Hullu kukko siinä Forumissa tuli myös mieleeni. Ja aika mainota pastaa olen syönyt Hakaniemen Sävel-nimisessä raflassa, mutta sen tilanteesta en myöskään tiedä viimeisen parin vuoden ajalta.

Vierailija
5/9 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositella jotain hyvää raflaa?

ap

Vierailija
6/9 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sain kuivahtanutta kanan rintafilettä, jonka seurana ollut risotto ei ollut risottoa nähnytkään, se oli raakaa ja vetistä. Toisella kerralla söin pihviaterian, joka oli ihan ookoo, muttei mitään säväyttävää (tuli siis fiilis että olisin itse osannut tehdä samanlaisen annoksen). Siellä on ilmeisesti aika kokemattomia tarjoilijoita, joten palvelu tökkii välillä, mutta siis jos pizzaa mielii niin sinne ehdottomasti!

Vierailija
8/9 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten jätetään siis Virgin Oil väliin..

ap

Vierailija
9/9 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateneuminkujalla. ihan mahtava.