Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saa miehen käsittämään, että sitä seksiä tulisi vaikka kuinka, jos hän vain

Vierailija
03.05.2008 |

Siis tuttua tosi tuttua.

Tosin sain itse vielä kaiken lisäks fyysisestikkin välillä turpaan naiselta, kun tiesi että en lyö naista.

On muuten jännä että kun noita naisia on olemassa varmasti muutama enemmän kun sun ja mun ex:ät niin tosi harvoin niistä puhutaan.

Miehet ei avaudu näistä asioista, ja naiset saa nauttia "hyvyydestään" ja me miehet ollaan aina niitä paskoja sikoja.

Seksin suhteen miehillä on oikeastaan usein painetta olla kovia panomiehiä, harvemmin niistä lahnoista puhutaan mitään miestenkään kesken. Mutta naiset kyllä haukkuvat surkean panomiehen.

Keep the faith.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan tuohon ketjuni äitienpäiväseksistä! Siinä tosin minusta leivottiin jo itsekäs sika kun laittelen muka kivoja juttuja vain että saisin seksiä. Ehei.. sen verran on jo kokemusta parisuhteesta että nainen käyttää valtikkaa siihen milloin sitä seksiä on vai onko sitä. Nämä äitienpäivä yms synttäri muistamisen helpottaa ihan tavallista arkea, on yks syy vaimolla vähemmän mökötää ja kiukutella kun on synttärit ja muut muistettu. Seksin saantiin sillä ei ole mitään vaikutusta. Kuvittelin itse että vaimoni olisi äitienpäivänä innostunut kivan illan päätteksi vähän sekstailemaan mutta kun ei... tästä harmistuneena purin sit sydäntäni tuohon avaukseen ja kyselin muiden äitienpäivä saamisia. Ja kuten sieltäkin ketjusta käy ilmi, osa arvon naisista on seksiä miehenssä kanssa harrastanut vaikka mies ei mitenkänä noteerannutkaan äitienpäivää.Ja onhan se ikivanha totuus että nainen saa aina kun haluaa, ja mies saa kun nainen haluaa.

Vierailija
2/21 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi vastaan parisuhteessa, edes joskus.

Mies on sellainen ettei muista syntymäpäivää, hääpäivää ei mitään ns. " tärkeää" . Mies sanoi kerran, että kun ei puhu eikä pussaa ei sitä romantiikkaa tarvitse hänelle ollakaan. Sarkasmia siis oli ja haluaisi, että minä järjestän sitä romantiikkaa. Meillä on sukset jo niin ristissä, että en suostu järjestelemään enää mitään. Kun ei itsekään sitä tee, ei ole lasten syntymän jälkeen eikä oikeastaan häiden jälkeenkään nähnyt eteeni enää mitään vaivaa.

Ihan kuin riitti että sai rengastettua ja minun tehtävä olisi nyt vain pitää hänet tyytyväisenä. Ja jos ei omasta mielestä tarpeeksi usein saa, siitähän kyllä kuulen. Kuinka olen pihtari, annan luulla että saa ja ei saakaan (tämä tarkoittaa että jos istun viereen sohvalle ja hipaisenkaan) ja kaikkea en viitsi kirjoittaa edes. Kun mies lakkaisi keskittymästä vain itseensä ja tajuaisi, että parisuhteessa on kaksi ihmistä joilla on erilaisia tarpeita. Miehen mielestä seksi = hellyys ja se pitää olla samaa myös minulle. Ei siis mitään sohvalla toisen kainalossa muuten vain istuskelua ja ohimennen suukkoja tai haleja...

Olisi hienoa, jos joku edes joskus hellisi ja passaisi ja siitä tulisi niin hyvä mieli, että se halu toista kohtaan syttyisi ilman että ensin täytyy ajatella aina toisen tarpeita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muitakin syitä kyllä on.

Vierailija
4/21 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän on kyllä nainen eikä mies. Synttärilahjankin sain käydä itse ostamassa itselleni niin että lapsilla olisi jotain annettavaa :-/

Vierailija
5/21 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat puuttuneet tuohon lahjattomuuteen ja muistamattomuuteen ja nyt kun äitienpäiväkin on tulossa laskevat vähäisiä rahojaan ja pyytävät kyytiä kukkakauppan. Eivät halua että äiti itkeskelee kun mies ei huomioi eikä arvosta.

Ja ihan kunnollinen mies on mutta just toi ettei mitään voi huomioida. Vaikka olisin kuinka sairas niin ei kertaakaan kysy kuinka voin...ja kun ite sairastaa niin palvelun tarttee pelata ja ollaan niin kuolemankipeitä.

Vierailija
6/21 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet lapset on ja mies vain sanoo, että lepää, mutta ei hoida sitten asioita kotona. On jättänyt vauvan kanssakin yksi kun olin keuhkokuumeessa ja melkein 40 huiteli kuume. Lähti vain ystävien kanssa juhlimaan...

Vierailija
7/21 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. nainen

Vierailija
8/21 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että niitä hänenkin toivomiaan asioita varmaan tulisi enemmän jos hänkin viitsisi joskus huomioida ja muistaisi merkkipäiviä. Tai, no, kyllähän hän muisti syntymäpäiväni joskus puolenpäivän aikaan ja kipaisi lasten kanssa kaupassa ostamassa hieman kakkutarvikkeita.

Lahjaksi tuli joku lupaus, ehkä he joskus vielä käyvät kaupassa ostamassa sen.

No, eihän miehen kuulu tällaisia hömpötyksiä miettiä, eihän?

Vierailija
9/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nainen joka oli sitä mieltä että hän on mailman napa ja kaikki pyörii hänen ympärillään.

Minä ostin lahjoja mukavista ikkunanlaudalle tai työpöydälle olevia esineitä ilman merkkipäiviäkin tai toin jotain eroottista mukavaa välillä kotiin reissuista.

Itse oli turha odottaa mitään mukavaa joka osoittaisi että muistaisi tai haluaisi piristää mieltäni.

Kun hänellä oli paha olla niin silitin pahaa pois ja pidin kainalossa tai kuskasin lääkäriin, itse kun jouduin sairaalaan niin hän valitti että voisin lopettaa siellä viipyymiseni vuodeosastolla.

Kun itselläni oli paha olo niin sain kuulla henkistä vittuilua siitä että isot miehet ei valita.

Tai kun uusi autoni oli parkkipaikalla niin " pitääks se jättää tolleen näytille että muut voi sitä ihastella" pensaaseen olisi varmaan pitänyt ajaa piiloon.

Sängyssä kaikki oli hän keskeistä, omat toiveeni tai mieltymykseni ei ollut vaivan väärtiä.

Kerran otti suihin alkuaikoina autossa, ja kun iloisena kysyin joskus toiste mahdollisuutta uusintaan niin totesi että älä nyt kuvittele liikoja.

Itse otin häneltä suihin kyllä useammankin kerran. (= ilman että itselleni mitään)

Jos myöhästyin niin helvetti oli irti, mutta hän sai kyllä mennä ja tulla niinkuin huvitti.

Minun lapseni olivat " huonompia" verrattuna hänen omiinsa, ja silloin jos hänen lapsensa olivat sitä mieltä että minä olen paras jossain asiassa niin taas oli helvetti irti. Luojan kiitos ei tullut tehtyä yhteisiä lapsia.

Ja suunta oli koko ajan pahempaan päin, jossain vaiheessa tajusin että pitää ajatella itseään ja omaa mielenterveyttäkin joten totesin että parempi mennä eriteille. Senkin hän onnistui kääntämään henkiseksi voitokseen mutta sillä ei ollut enää väliä.

Paras teko minkä tein oli päästä eroon tuosta itsekkäästä oliosta.

Tuollaiset ihmiset kun eivät omassa toiminnassaan näe mitään vikaa niin on mahdotonta että homma koskaan paranee.

Ainoa ehkä huono puoli on että huomaan suhtautumiseni naisiin muuttuneen tuon episoodin jälkeen, jos tapaan jonkun niin " lopetan kesken" joku takaraivossani sanoo että tämäkin voi olla piru. Joten uusia suhteita ei näillä näkymin tule. Onneksi olen hyvä runkkaamaan ja omaan hyvän mielikuvituksen, joten pärjäilen sillä rintamalla.

-A-

Vierailija
10/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä joko haluaa tai sitten ei. Jos oikeasti haluaa on aivan sama onko saanut kukkia vai ei, tai onko mies siivonnut tai ei..

Kysymys on lähinnä halujen puutteesta, usein se vaan naamioidaan kaikkien tekosyiden taakse ja yleensä niin että saadaan miehestä syyllinen. Se kun ei ole tehnyt sitä tätä ja tuota

Vierailija
11/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nainen on loputtomiin tyytymätön. Sit jos nainen saa niitä kukkasia, merkkipäivät muistetaan, kehutaan nätiksi ja pidetään sylissä. Annetaan sairastaa ja levätä mikäli haluaa. Kaikki on hyvin..

...Hetken, sen pienen hetken nainen on tyytyväinen ja saattaa jopa antautua seksiin. Mutta eipä aikaakaan kun jotain uupuu taas, mies on jälleen niin kylmä eikä huomio vielä vähän enemmän. Ja niimpä mies saa jälleen tyytyä omaan kätöseensä.

Vierailija
12/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että nainen on loputtomiin tyytymätön. Sit jos nainen saa niitä kukkasia, merkkipäivät muistetaan, kehutaan nätiksi ja pidetään sylissä. Annetaan sairastaa ja levätä mikäli haluaa. Kaikki on hyvin..

...Hetken, sen pienen hetken nainen on tyytyväinen ja saattaa jopa antautua seksiin. Mutta eipä aikaakaan kun jotain uupuu taas, mies on jälleen niin kylmä eikä huomio vielä vähän enemmän. Ja niimpä mies saa jälleen tyytyä omaan kätöseensä.

Kaupankäynti ei seksissä pidemmän päälle toimi. Naisen tulee haluta seksiä siksi, että hän rakastaa sitä kun oman miehen kyrpä " soutaa" hänen sisällään, eikä siksi että hän saa kukkasia.

JiiKoo

Vierailija
13/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukat kukkien vuoksi ja seksi seksin vuoksi.

Ja niinkin kärkkäästi " kunnialliset" naiset arvostelee itseään myyviä " huonoja" naisia.

Samanlaista myyntiä harrastetaan monessa perheessä, se on vaan vaihtokauppaa eikä euroja anneta.

Mies maksaa seksin kukilla.

Vierailija
14/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset ei vaan halua kaikenlaisia miehiä. Itsekäs mies ei kiihota.

Vierailija
15/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ikinä tuo kukkia? Kaikille miehille kukkien antaminen ei ole se tapa huomioida naista. Mies voi osoittaa rakkauttaan vaikkapa vahaamalla naisen auton, vaihtamalla siihen öljyt. Paljon hyödyllisempää kuin ostaa (helvetin kalliita) kukkia maljakkoon kuihtumaan.

Vierailija:

Kaikki naiset ei vaan halua kaikenlaisia miehiä. Itsekäs mies ei kiihota.

Vierailija
16/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä niin ei varmaan ne kukatkaan toimi? miksi ottaisi vastaan kukkiakaan itsekkäältä mieheltä?

Vai onko niin että ei niin paskaa miestä ole jolta ei kukkia ja timantteja voisi vastaanottaa?

Vierailija
17/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ap:n teksti. Mies ei ylläpidä minkäänlaista romantiikkaa tai hellyyttä. Ilmeisesti vielä naimisiin mentyä muuttunut tuommoiseksi. Useimmat naiset, kuten myös iso osa miehistä, tarvitsevat arkipäivän hellyyttä ja pientä romantiikkaakin siihen, että halu toista kohtaan pysyy yllä. Töykeä juntti, joka ei huomio toista muuten kuin seksimielessä, ei sytytä. Ei sitä mikään auton vahaus valitettavasti kompensoi.

Vierailija
18/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lue ap:n teksti. Mies ei ylläpidä minkäänlaista romantiikkaa tai hellyyttä. Ilmeisesti vielä naimisiin mentyä muuttunut tuommoiseksi. Useimmat naiset, kuten myös iso osa miehistä, tarvitsevat arkipäivän hellyyttä ja pientä romantiikkaakin siihen, että halu toista kohtaan pysyy yllä. Töykeä juntti, joka ei huomio toista muuten kuin seksimielessä, ei sytytä. Ei sitä mikään auton vahaus valitettavasti kompensoi.

Jos mies on seksielämäänsä tyytyväinen, niin kyllä se nainen saa huomiota ja hellyyttä. Jos miehestä seksielämä on paskaa, niin mies katkeroituu ja nainen jää huomiotta.

JiiKoo

Vierailija
19/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli saatu seksiä tai ei. Kuten on myös naisia, joiden mielestä seksi on turhaa, oli saatu hellyyttä tai ei. AP ei lukeudu näihin naisiin, kuten jo otsikko osoittaa. Miehensä sen sijaan lukeutuu niihin miehiin.

Ei auta autonvahaus eikä kukkaset, jos ei mies tajua hellän kosketuksen ja viipyilevän katseen merkitystä.

Vierailija
20/21 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oli saatu seksiä tai ei. Kuten on myös naisia, joiden mielestä seksi on turhaa, oli saatu hellyyttä tai ei. AP ei lukeudu näihin naisiin, kuten jo otsikko osoittaa. Miehensä sen sijaan lukeutuu niihin miehiin.

Ei auta autonvahaus eikä kukkaset, jos ei mies tajua hellän kosketuksen ja viipyilevän katseen merkitystä.

Mitäs on valinnut miehen, joka ei hali. Jälkeenpäin on vaikea miestä muuttaa. Tai jos halit on jossain vaiheessa loppuneet, voi miettiä miksi näin on tapahtunut.

JiiKoo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän