Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iherb - kokemuksia?

Vierailija
02.01.2015 |

Edulllista luonnonkosmetiikkaa, ravintolisiä jne...toimittavat jenkeistä.

Onko joku tilannut sillä halvimmalla lähetysmaksulla(muutama euro)? 

Kuinka kauan kesti toimitus? Tuliko kirjattuna kirjeenä vai postilaatikosta sisään (jos mahtui)? Jäikö tulliin?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko postikulut ovat nykyisin?

Tilaisin vain tyyliin 1-2 purkkia, koska en tarvitse muuta, mutta kannattaako? Solgar olisi tosiaan halvempi kuin Suomessa, mutta maksaako vaivan.

Vierailija
42/42 |
30.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman tarjouskirje kannattaa tilata. Itse tilaan hieman alle satasella kerralla ja siihen kuuluu samaan pakettiin ruokaa, vitamiineja, hivenaineita ja steviaa, joka on Suomessa kallista. Olen täysin korvannut maustetut kuplavedet hanavedellä, johon laitan tipan persikalla maustettua steviaa. Siinä ei ole mitään happoja kuten light-mehussa ja siten se ei aiheuta kulumista hammaskiilteelle. Jos jaksaa odottaa pari viikkoa pakettia, saa toimituksen ilmaisena. 

Kosmetiikka kannattaa tilata erikseen toisessa paketissa. Olen tilannut väritöntä hennaa, sellaisia meikkejä mitä Suomesta ei (aiemmin) saanut (ruskea ripsiväri jne), mineraalikivideodorantteja jne. Niissäkin olen tilannut alle sadalla eurolla ja välttänyt sen satasen ylittävän extraveron. 

Alin raja ilmaiselle toimitukselle on muistaakseni 60€. Kuriiri laittaa tekstiviestin, jonka mukaan nettitullaus tehdään sitten kuitin mukaan tyyliin ruokaa ja vitamiineja tai kosmetiikkaa ja sen jälkeen kun Tulli on sn käsitellyt, tuo kuriiri paketin sinulle sovittuna aikana tai haet sen sovitusta paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme