Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtevätkö maksaläiskät pois?

03.05.2008 |

Minulle tuli nyt viikolla 36 maksaläiskiä kun olin auringossa :/

Miten teillä kenelle näitä on tullut, ovatko ne lähteneet pois? Onko siihen mennyt pitkä aika synnytyksestä ja ovatko ne lähteneet itsestään vai onko joku aine ollut avuksi?

Itse ajattelin kokeilla Arbutinia, onko kenelläkään kokemusta kyseisestä valmisteesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli yksi maksaläiskä viime kesänä kun olin raskaana ja paljon auringossa. Lähti kyllä pois samalla kun rusketus hävisi. Maksaläiskien estämiseksi suositellaan todella korkeaa suojakerrointa ja siihen päälle voi vielä laittaa jonkun maksaläisikiä vaalentavan voiteen. Kannattaa käydä esim. emotionissa kysymässä neuvoa maksaläiskiin, siellä varmasti osaavat auttaa asiantuntevasti!

Vierailija
2/5 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emotionissa? Mikäs se on? Löytyykö keneltäkään vinkkiä jostakin hyvästä voiteesta joka on ollut tehokas?

Maanantai

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

emotion on siis s-ryhmän kemppariliike. jos sinun kaupungissasi ei sitä ole, käy vaikka jossain toisessa kemikaaliossa!

Vierailija
4/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun aurinko alkoi paistamaan alkoi myös otsa paistamaan!!!! voi kerpele! arbutin ei kuulemma poistakkaan läiskiä. Korkea suojakertoin rasvaa vaan naamaan, sit ku ei aurinko paista niin paljon meikkivoidetta tai puuteria... näin neuvoi mua kampaaja viime viikolla kun huomasin sen läiskän otsassa.

ja läiskä tuli viime vuonna raskauden yhteydessä.

Vierailija
5/5 |
06.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin lähti viime keväänä raskauden aikana tulleet maksaläikät kasvoista pois. Tosin kosmetologi varoitteli kovasti ja kehoitti hankkimaan suojakertoimellista päivävoidetta jatkossa käyttöön...