Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten KUKAAN voi harrastaa toisen ihmisen kanssa pelkkää seksiä ilman tunteita tai halua edes jonkinlaiseen ihmissuhteeseen?

Vierailija
03.05.2008 |

Voisitteko perustella tämän eräälle, joka ei voisi moista kuvitellakaan tekevänsä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tokihan sitä nyt joskus seksi on sellaista tunteiden osoitusta, mutta ainakaan mä en JAKSAIS sitä, jos se joka kerta olis kovinkin suurta rakkauden juhlaa. Siis oikeesti. Toinen mikä on musta ällöttävää, on sana rakastelu. Se on seksiä ja piste. Rakastelu on jotenkin oksettavaa:D

Vierailija
22/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin pikapanot tuntemattoman kanssa kamalassa kännissä jossain murjussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi lähtee kuitenkin itsekkäästä nussimisen halusta.

Vierailija
24/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en edes ole harrastanut seksiä ventovieraan kanssa missään murjussa, vaan omassa kodissani:D Ja nykyisin harrastan seksiäni ainoastaan mieheni kanssa ja se on ehdottomasti parasta seksiä ikinä.

Tarkoitin sitä, että musta toi " tehdään rakkaus lihaksi" -soopa on ällöttävää. Että meillä ainakin harrastetaan seksiä, eikä rakastella. Ja seksiä harrastetaan sen takia, että haluamme toisiamme suunnattomasti ja se on todellakin vaan himojen tyydyttämistä, ei mitään muuta.

Ja seksiäkin on erilaista. Yleensä se on juuri pelkkä himopano, mutta joskus todella hidasta ja tunteikasta. Ja silloin saa seksin aikana sanoa toiselle rakastavansa tätä. Ei himopanon aikana. Se pilaa fiiliksen:D

Mikä muuten on epälypsä?

Vierailija
25/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta siis tokihan sitä nyt joskus seksi on sellaista tunteiden osoitusta, mutta ainakaan mä en JAKSAIS sitä, jos se joka kerta olis kovinkin suurta rakkauden juhlaa. Siis oikeesti. Toinen mikä on musta ällöttävää, on sana rakastelu. Se on seksiä ja piste. Rakastelu on jotenkin oksettavaa:D

Siis se voi olla nussimista,naimista,paneskelua....siis kaikkea muuta mutta ei rakastelua...yöks, mikä sana!!!!

Vierailija
26/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle seksi on 60-prosenttisesti tunteita ja 40-prosenttisesti " panemista" , ja olen melko varma, että nautin seksistä paljon enemmän kuin nämä vieraita ukkoja baarista pokaavat " 15 minuuttia ja ulos" -tyypit.

Yhden illan juttuja en ole koskaan tajunnut, enkä harrastanut..

Vierailija
27/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
28/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen harrastanut seksiä VAIN rakastamani ihmisen kanssa enkä näiden vastausten jälkeen kyllä katso jääneeni mistään paitsi...

Vierailija
29/31 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain olisi jäänyt kokeilematta

Vierailija
30/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Paneminen on panemista eikä sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. Ei me ukonkaan kanssa panna jostain rakkaudesta vaan siksi, että se nyt sattuu haluamaan. Miten ihmeessä onnistutte ylipäätään niin pellemäiseen toimitukseen liittämään jotain tunteita?

Vierailija
31/31 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä siinä esineellistetä toista, tai anneta itseään esineellistettäväksi - vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi