Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä eroa on TORTTU- ja LEHTItaikinalla?

Vierailija
05.12.2008 |

Voiko molemmista tehdä torttuja?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvisrasvasta tehtyä. Olisiko torttutaikina sitten sitä voitaikinaa?

Vierailija
2/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

torttutaikinasta ilmeisestikin torttuja, mut entä lehtitaikinasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sempiä, kun kasvisrasvaan, eivätkä ehkä sitten ihan niin hyviä. Itse olen tehnyt tortut lehtitaikinasta, mutta nyt tajusin, että taisin myös ostaa kaupasta sellaista torttutaikinaa. En nyt kuitenkaan jaksa nousta katsomaan, onko ehtaa voitaikinaa.

Vierailija
4/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lehtitaikina ja torttutaikina voivat olla ihan samaa, ainakin melkein, myydään vaan eri nimellä, koska voihan taikinasta tehdä paljon muutakin, pasteijoita ym, ja muina vuodenaikoina kuin joulun alla ei menisi kaupaksi pelkän torttutaikinan nimellä..? Torttutaikina-nimi taas joulun alla kertoo helposti, että tästä saat tehtyä torttuja. Lienenkö oikeassa :-)

Ostin viime viikolla torttutaikinaa, jossa luki: voilla leivottu. Voitaikinaahan on sitten voitaikinan nimellä erikseen.. Enpä ole ikinä tullut ajatelleeksi näitä.

Vierailija
5/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tehtiin tortut vuosia torttutaikinasta kunnes satuin vertailemaan torttutaikinan ja voitaikinan tuoteselostetta. Vaikka torttutaikina on voista, on se huomattavasti terveellisempää kuin torttutaikinan sisältö.

Eli meillä siirryttiin voitaikinaan. Mielummin voita kuin kaiken maailman lisäaineita ja -mömmöjä.

Vierailija
6/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältää kovetettua kasvirasvaa, joka on paljon epäterveellisempää kuin voi! Mutta meillä ei ikävä kyllä voi tehdä voitaikinasta lasten maitoallergian takia.

sempiä, kun kasvisrasvaan, eivätkä ehkä sitten ihan niin hyviä. Itse olen tehnyt tortut lehtitaikinasta, mutta nyt tajusin, että taisin myös ostaa kaupasta sellaista torttutaikinaa. En nyt kuitenkaan jaksa nousta katsomaan, onko ehtaa voitaikinaa.

Vierailija
7/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukaisepa uudestaan niin tajunnet.

Seiskan vastauksesta saat vielä lisäinfoa.

Vierailija
8/8 |
05.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"torttutaikina ei ole voista vaan kasvisrasvoista"

"Vaikka torttutaikina on voista..."

Lainattu 6 kirjoitoksesta!!!

Siis onko se voista vai ei??!! 6 ei osaa sitä päättää...