Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olisit häistä, johon miehesi ja lapsesi eivät olisi tervetulleita?

Vierailija
02.05.2008 |

Mun kaverini järkkä tällaiset häät ja olen kyllä vähän ihmeissäni, kun edes mieheni ei ole tervetullut. Lapsettomuuden periaatteen jotenkin vielä ymmärrän.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok jos kyseessä on vaikka jonkun työkaverin häät, eihän hän tunne miestäni ja lapsiani, eikä välttämättä halua heitä kutsua. Minulla on myös muutama kaveri joita tapaan vain ilman miestäni ( mies ei tule juttuun), voisin kuvitella että he kutsuisivat minut häihin vain minut, etenkin jos on pienet häät.

Teimme aikanaan itse niin, että kutsuimme häihin miehen lähimmät työkaverit ilman puolisoitaan ja siitä kyllä porua riitti. Olisi vain tuntunut hassulta pyytää pieniin häihin meille aivan vieraita ihmisiä. Yksi puoliso tuli kuitenkin häihin ja istui sitten koko illan yksinään kun ei ketään tuntenut.

Kannattaa kutsua puolisotkin, jos vain on mahdollista, pääsee paljon helpommalla!

Vierailija
2/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jätin menemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä voi olla takana esim. nolosti päättynyt seksisuhde tms.

Vierailija
4/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei miestä saa mukaa ni en menis todellakaa

Vierailija
5/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa joltain teinien touhulta joilla ei ole rahaa järjestää kunnon häitä.

Minusta häät voivat olla pienet, pari kaveria aveckinsa kanssa tai sitten suuret jonne mahtuu koko suku lapsineen. Tuo on tietysti parin oma ratkaisu millaiset häät järjestää mutta tosiaan kannattaa varautua vieraiden vähenemiseen jos ei ole ns. normihäät.

Vierailija
6/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika erikoista on jos mieskään ei ole kutsuttu. Mutta jos siihen on jokin järkevä syy - esim. hyvin pienet häät joihin ei lainkaan aveceja keltään - niin mikäs siinä. Ottaisin ihan vain vanhojen kaverien näkemisen kannalta. Sehän nyt ainakin ratkaisisi sen lapsenvahtiongelman kun mies jäisi kotiin....

Vierailija
7/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä- ja sukulaispiirissä hiukan outo ratkaisu, mutta voisin minä mennä silti, eiköhän tuohon joku syy ole enkä ihan välttämättä haluakaan lapsia paimentaa häissä.

Vierailija
8/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tekis mieli mennä ilman seuralaista, jos häät sellaiset ettei muita tunne. lapsettomat häät toki ymmärrän, ja joissain tapauksessa sen, ettei aveceja kutsuta..mutta kyllä avio- ja avopuolisot tulisi kutsua.

Vierailija
9/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei sit ole esim. kutsuttu jotain opiskelukavereita, sillä eihän voi olettaa, että hääpari kutsuisi myös koko luokan kaikki avecit. Muuten en menis kyl sellaisiin häihin mihin mieheni ei olisi tervetullut. Etkö voisi jotenkin tiedustella, et miksi miehesi ei ole kutsuttu?

Vierailija
10/10 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi pidin omituisena ratkaisuna, mutta lopulta oli kivaa ja kerrankin tuli tutustuttua uusiin ihmisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan