Väri(t) joita et laittaisi kotiisi.
Kommentit (34)
Säälittää ihan lapset, joiden huoneissa ällön vaaleansiniset seinät.
muut kyllä menee, varsinkin poltettu oranssi on aivan ihana.
Mahtaa olla tummaa, jos ei valkoista voi käyttää. :o
Vai tarkoittiko tuo kaikkea muuta paitsi seinien ja katon väriä?
pinkki ja kunnon sinipunainen on ok
mun kaverin lapsella on tummanruskea huone..se vasta masentaaki ja o synkkä. inhokkivärit siis paskan ruskea, keltainen, vaaleanpunanen,
Muutenkaan en tykkää vihreästä paitsi kasveissa.
Keltaista ja oranssia ei ole, niistä en pidä edes mihinkään suuntaan taitettuna, poltettu oranssi on ruma (ja anopin lempiväri)
oranssi
musta hallitsevana värinä
limenvihreä
vähiten olen tykännyt sinisestä sisustusvärinä, varvoin näkee asuntoa jossa sinisellä ollaan onnistuttu --> ihan sisustuslehtiä myöden.
minä en inhoa valkoista, mutta ei meillä kyllä ole yhtään valkoista seinää tai kattoa.. eikä silti synkkää
60-70-luvun kuoseista kuitenkin tykkään :D
ovat hienoja.
mutta musta valkoinen- yhdistelmä koko talossa, hirvee! jos ei muuta väriä missään.
Meiltä taitaa löytyä kaikkia värejä.
Vierailija:
ahdistaa käydä serkkuni luona... hänellä pitää olla kaikki mustaa, valkoista tai harmaata!
Minun parhaan ystäväni sisustusmaku on täysin erilainen kuin minun, mutta käyn silti mielelläni hänen luonaan. Oletko kateellinen serkullesi vai miksi kirjoitat noin? Taidat olla minun serkkuni joka kävi viime viikolla ja katseli ympäri asuntoa nenäänsä nyrpistäen. :D
sinisestä en pidä lainkaan, mustaa en halua. Myöskään hopeaa/kromia ei meille tule.
sekä beige tai mikä vaan muu vaaleanruskea, hyi! Enkä myöskään haluaisi kirkkaanpunaista sohvaa, ne ovat mielestäni jo aika mauttomia ja väsyneitä tapoja yrittää esittää, että kyllä meilläkin uskalletaan olla rohkeita.
Hailakansininen ja beige yhdistelmänä varsinkin on jotain todella pliisua ja ällöttävää. Samoin kaikki nämä Tilda-tyyppiset pastellisävyt yms.
Vierailija:
sekä beige tai mikä vaan muu vaaleanruskea, hyi! Enkä myöskään haluaisi kirkkaanpunaista sohvaa, ne ovat mielestäni jo aika mauttomia ja väsyneitä tapoja yrittää esittää, että kyllä meilläkin uskalletaan olla rohkeita.Hailakansininen ja beige yhdistelmänä varsinkin on jotain todella pliisua ja ällöttävää. Samoin kaikki nämä Tilda-tyyppiset pastellisävyt yms.
:D