Tosi paljon oli tänään liikenteessä ihmisiä jotka ei oo ylioppilaita!
Kommentit (28)
sitten vedin johtopäätökset että amislaiset on ne kellä ei oo lakkeja.
t. ylioppilas, joka liikkuu aina kaupungilla ilman lakkia, vappunakin ;o)
mä olen yo, mutta en edes omista lakkia :D
Ilmeisesti amislaisiin, koska en laittanut lakkia. Olen siis käynyt kolmoistutkinnon, eli amiksen ja lukion kirjoituksineen 4:ssä vuodessa.
Ensihoitaja
Vierailija:
Ilmeisesti amislaisiin, koska en laittanut lakkia. Olen siis käynyt kolmoistutkinnon, eli amiksen ja lukion kirjoituksineen 4:ssä vuodessa.Ensihoitaja
Jos ei ole lakkia vappuna, ei siitä voi päätellä, ettei ihminen ole yo!
Ja naisystävänsä Mertala? Kummallakaan ei näy lakkia IS:n kuvassa.
enkä ole yo-juhlien jälkeen sitä kamalaa kapistusta päähäni laittanut
Kun tekee niin loistavia päätelmiä..
tarkoittaa sitä, että on käynyt amiksen, kirjoittanut ylioppilaaksi ja saanut lukion päättötodistuksen. Kun esim. kaksoistutkinnossa suoritetaan vain amis ja lukiosta ne 4 ainetta (tai halutessa enemmän), jotka aikoo kirjoittaa. Silloin ei tule suoritettua koko lukion oppimäärää. Toivottavasti selkeni :)
Jotenkin tosi noloa. Meillä on paljon suurempia saavutuksia kertynyt vuosien varrella... Ei ylioppilas enää nykyään ole mitenkään ihmeellinen saavutus...
Aika harva akateeminenkaan hankkii oman alansa tupsua tms.
Sen jälkeen, kun on valmistunut maisteriksi, niin sillä yo-tutkinnolla ei ole ollut juurikaan väliä. Sekä minä, että lisensiaattimieheni olimme tänään liikenteessä ilman lakkeja. Kai joku sit saattoi ajatella, että emme olleet ylioppilaita, mutta ei sillä ole mitään väliä.
Vierailija:
tarkoittaa sitä, että on käynyt amiksen, kirjoittanut ylioppilaaksi ja saanut lukion päättötodistuksen. Kun esim. kaksoistutkinnossa suoritetaan vain amis ja lukiosta ne 4 ainetta (tai halutessa enemmän), jotka aikoo kirjoittaa. Silloin ei tule suoritettua koko lukion oppimäärää. Toivottavasti selkeni :)
Mies on vieläpä kohta tohtori.
Nojoo, itse olisin tänään laittanut, mutta mies sanoi, ettei se sovi kyllä yhtään (=näytin rumalta siinä), joten jätin sen kotiin.
Ja teekkarilakkikin löytyy, sitä tosin ei ole tullut hirveästi käytettyä alanvaihdoksen jälkeen. Mutta siis ikiteekkarikin olen. ^^
T. Neljän laudaturin ylioppilas, joka ei ole pitänyt lakkiaan päässä sitten ylioppilaaksi valmistumisensa v. 1994.