Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**TYYLIKÄS TOUKOKUU**

01.05.2008 |

Kokeilen, toimiiko tää!!! :p

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan!!

Nyt ei lähteny viesti taivaantuuliin, niinkun teki eilen! Hö, tyhmää, et antoi kirjottaa, ennekun kertoi, et kestkustelupalsta on pois hetkellisesti!! Men pitkä viesti ketuille!

Mut, ei mulla sen ihmeempää!! Ihan hyvää vaan!

Justiina autotallissa pidemmillä unillansa, ja isompi tekee palapelejä, ja kärttää avuksi... noh, kirjotan pikaseen ja meen viettämään laatuaikaa hänen kanssaan :D

On kivoja hymiöitäkin B-) !!

Täs odottelen, et menkat alkas, ni voisin alottaa keltarauhaset! Alkaa jurppia toi kumiäijien kanssa pelaaminen!!

Mitäs, onko sulla Miltsu jo menkat alkanu? Entäs muille imettävillä, pulloilijoilla??

Mulla on molemmista alkanut menkat heti pian jälkivuodosta, sen normaalin kierron verran!! Ei ole täysimetys pitäny niitä poissa :( Tosi kujjaa! Tuntuu, et suurimmalla osalla, ne pysyy poissa vaik kuin kauan, vaikkeivät edes täysimetä X-( Hiukanko olen kade, vai :| !!

Vauva se vaan kasvaa!! Keskiviikkona tulee 5kk täyteen!! Ihanaa!! Lihaa sai maistaa tänään ekaa kertaa, ja maistui!! Kova on meno päällä neidillä!!

mut ei täs kummempia

moro!

Vierailija
2/34 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilen, toimiiko tää!!! :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto näyttää onnistuneen Vauvalta hyvin näille uusille sivuille. Tykkään tästä uudesta ilmeestä näillä sivuilla, nyt jotenkin keveämmät nämä sivut!

Hurjaa vauhtia aika tosiaan menee kun ensimmäiset Tyylikkäät on jo pian puolivuotiaita! Jokos tässä kohta saa ruveta odottelemaan toista kieppiä greippiEhujen, nipukan näpläilyjen sun muiden kanssa? :p

Ihanaa kun on kevät! Tuntuu kuin olisin jostain unesta vasta herännyt ja silmät avautuu ympärillä olevaan! Meillä on vissiin hautominen saatu suoritettua ja Rölde on valmis kuoriutumaan.. Vaikea selittää tätä tunnetta järkevästi vaan ehkä tällä ei ole järjen kanssa muutenkaan mitään tekemistä. Jotenkin vaan arki tuntuu nyt hyvältä ja viimein mä nautin tuosta pienestä paketista täysillä. Toki tuo on rakas ollut koko ajan mutta nyt tähän tunteeseen on tullut lisää syvyyttä!

No meneepäs syvälliseksi! Tänään olisi hevostelua luvassa ja vieraitakin on iltapäivällä tulossa, joten nyt tämä kiittää kahvista ja poistuu imurin kanssa leikkimään.

Rimpe (jolla pää pehmennyt lopullisesti)

Vierailija
4/34 |
13.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pitkästä aikaa!!

Nonuli, mulla alkanut menkat aina heti jälkivuodon perään, vaikka imetin!!!

Rimpe, voi miten kauniisti kirjotit rölden kuoriutumisesta:) onko tytsy saanut nimen jo? ihana kun muistutit tosta greippiehusta sun muista:D oli sekin aikaa se!!

Me muutetaan!!!!!!!!!!!!!!!! kämppä myyntiin vaan, uusi on jo rakenteilla ja marraskuussa muutetaan sitten:) ihanaa!!!! takasin juurille niin sanotusti. Kauhee kun ei malttas yhtään odottaa!!

Peppikin lähestyy 5:ttä kk:ta! Ollaan otettu jo aamupuuro mukaan syöminkeihin, ja hyvin uppoo:) tää neiti on kyllä NIIIIIIN hirveä syömään että!! Tosta teinkin ihan oman alotuksen, mutta miten teillä syödään? meillä menee näin:

07.00 200ml nan

07.30 lautasellinen puuroa

11.00 kasvissose+150ml maitoa

15.00 150 ml maitoa

17.00 hed.sose

18.00 x-määrä maitoa

20.00 200ml velli

siinäpä tärkeimmät, got to go! B-)

Vierailija
5/34 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro vaan!vai muuttaa Prisku! No ihanko rakennatte omakotitalon, vai??? Kerro enemmän!!Mähän vähän vastasinkin tohon sun kyselyyn sillon!! Meillä syö suurinpiirtein näin:Tissiä yöllä n.3-5aikaan (on ollut öitä jolloin ei ole syönyt kuin vasta aamulla kuuden jälkeen)Tissiä n.6.30-7.30(jatkaa uniaan n.8-9)Liha/kasvissose n.10-10.30+tissiTissiä n.13-14Hedelmäsose n.14.30-15.30TissiäPuuro n.19.30-20.00TissiäTissimaidon määrä vaihtelee... Joskus haluaa syödä tissiä enemmän, ja siitä nuo ruoka-aikojen lievtä vaihtelut vielä! Tämä vauva on tissityttö, ja hyvä niin! Silti olen hyvilläni, että syö komeesti myös "kunnon"ruokaa!!Kokeilin tuota aamupuuroa, mut jos annan sen, (vaikkakin hetikun herää)niin käy niin, että likka ei huoli sitten tuota kasvisosetta ensinkään! Noh, sitten kun nuo aamut tuosta aikaistuvat, niin aamupuuro tulee kuvioihin vahvemmin!Meitä on moneksi! Toisten vauvat söisivät kaiken mitä vaan annetaan, ja toiset ronklaavat joka asiasta :D !! Näinhän se menee!Meillä tyttö syö kyllä kansa tosi hyvin! Reidet on ihan kuin mulla :p !!Meen nyt!nonuli ja justiina tasan 5kk

Vierailija
6/34 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vierotusoireita meinaa pukkaa ku en oo päässy kirjottaa tänne! mä tykkään kans uusien sivujen ulkoasusta mutta vähän on juu harmittanu kun nää keskusteluosiot on tökkiny pahasti. mutta on varmaan alkukankeutta ja pian jo kaikki toimii!todellakin kuulosti niin suloiselta toi mitä rimpe kirjotit rölden kuoriutumisesta ja omista tuntemuksistas! mä muistan kans jassun ajalta tuon tapaisen tunteen kun yhtäkkiä kaikki vaan olikin jotenki "helpompaa".varmasti kivaa päästä prisku muuttamaan! mä haluun kans... mutta tosiaan, mulla heräs kans kysymyksiä heti, joten kerro lisää! minnepäin muutatte, millaseen taloon, kuinka suureen jne?!menkoista muuten, mulla alko tällä kerralla noin kk sen jälkeen ku imetys loppu. ja voi jestas sitä määrää... aina on mulla ollu runsaat mutta nyt oli kyl 3 ekaa päivää jotain uskomatonta. mutta kivut oli unohtunu jonneki, ihanaa! tosin kesto oliki sit 8 pv, ennenki kyl aina 6-7.meidän aadalla on sama juttu ku nonulin justiinalla, reidet ku äitillänsä! tosin äiti koittaa nyt omiaan kovasti pienentää... ihan hyvin on mennyt, takapakkien jälkeen. viimeviikolla oli paino nimittäin noussu reippaasti mutta onneks en luovuttanu, sillä menkat alko just sillo punnituspäivänä ja ku ne oli ohi, paino putos 1,3kg. nyt oon saanu kolmessa viikossa painoa pois 2kg ja vyötäröltä 4-6 cm. jihuu! ja en ole ollu kuitenkaa ollenkaa niin tarkkana ku oisin voinu ja liikunta ollu nollassa koska ollaan oltu kipeenä, flunssassa. mutta nyt taas pääsee lenkille, jee!meidän aadan ruokarytmi ois seuraavanlainen:8-9 120-150ml nan11-12 purkillinen kasvissosetta ja 140 ml maitoa15 nan 100-150ml18 maistellaan hedelmää (ei uppoa...) ja nan 100-150ml20-21 velliä 200 mlsilloin tällöin (ehkä joka kolmas yö) 3-5 aikaan nan 150-200 ml.musta aada syö aika huonosti tota maitoa. usein noi määrät on just noita pienimpiä mitä laitoin, eli joku 100ml. ja pulauttelee silti. mutta toistaseks on kyllä kasvanu ihan vauhdilla joten kai se tarpeekseen saa. nyt on alkanu toi kasvissose olee jo suurta herkkua, maiskuttaa ja mumisee tyytyväisenä samalla kun syö.. ihana! mitä puuroa ootte antanu ekana? mä kans harkitsin tohon aamuun nyt puuroa mutta voiko esim kauraa jo antaa vai pitäskö riisipuuroo nyt ensin?ei uskois et mulla on jo yks lapsi... ei mitään muistikuvaa enää miten toimittiin jassun kohalla. paitsi muistan et sille tuli viljoista jotain (en muista mitä) joten niitten alotus siirty jonneki 8kk ikään asti. ja sen muistan että jassun kanssa syöminen oli niin helppoa, se söi mitä vaan. aada on vähän valikoi... vettä oon muuten nyt koittanu alkaa tarjota että tottuis kun kesällä on ehkä syytä välillä ottaa huikkaa mutta se on kyllä ihan mahoton tehtävä saada menee vettä ton neidin kurkusta alas. suupielistä valuu ulos...voi kurjuus meillä on ens viikon lauantaina hautajaiset. miehen mummo kuoli äitienpäivää edeltävänä iltana. ei ollut sinällään yllätys, puolisenvuotta oli jo ollut vuodeosastolla ja koko ajan kunto huononi. mutta mua jänskättää kahen lapsen kans noi hautajaiset. aada pelkää kovia ääniä ja kun urut alkaa soida, se varmasti alkaa kirkua ja siitä ei tuu loppua ennenku se pääsee pois ja nukahtaa. siihen ei auta tutti, ei maito, ei syli ei mikään. oltiin nimittäin joku aika sitte yhillä viiskymppisillä ja siellä ku alko musiikki soida, jouduttiin lähteä pois aadan kans ja mennä nukuttaa se. nukahti raukka sitten väsyttyään huutamaan.nyt pitänee mennä, mutta palaillaan taas!sande

Vierailija
7/34 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli kyllä äskeisessä viestissä jaksot, mutta nyt kaikki oli tullu yhteen pötköön. höh. eihän tuota kukaan jaksa lukee...sande

Vierailija
8/34 |
14.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mullakin tossa edellisessä' viestissä jaksot!!!!!!Alkaa vähitellen vit...ttaa nää sivut... vähän väliä pois käytöstä, jne...Haloooo!! Ettekste osaa niitä hommianne siellä taustalla??????????hitto, ku jurppiii!!!Toivottavasti tää oon jaksottunu, tai repeen!!Sande, kiva kuulla sustakin! Iihan nopeesti vaan vastaan, ku ollaan ulos lähdössä!Mä alotin sillon 4 kuisena babaani-riisipuurolla, on neidin herkkua! Mut aika pian aloin antaa kaurapuuroa, ja maistuu! sekin!Teillä Aada on sit vähän kun mun esikoinen, joka ei koskaan suostunut syömään hedelmäsoseita (ei vieläkään), vaan aloin antaa aika pian just sen takia 2*päivässä kasvisosetta! Ei ne pakosta makeaa syö!!! Ottavat sitten kyllä myöhemmin takasin :p Miks nää hienot hymiötkään ei näy?????Hei tsemiä vaan siihen hoikistumisrojektiin! Hienosti sulta on jo lähteny senttejä!!!!!! vau!! oon ihan kade :D !!!mut nyt meen ulos!!

Vierailija
9/34 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sande, meillä aloitin ja edelleen syödään muksun lempeä ensipuuro, kauravadelma. Puolukkapuuro menee myös, hed. puuroa kokeilin, yök! Onnea laihtumisen johdosta, hieno tunne, eikö?? :x Joo, mua kanssa kyrsii nää kun ei nää sivut vörki kunnolla, ihan pirtsakat mut jumittaa pahasti koko ajan.... X-( Tosta muuttamisesta, eli etelämmäs muutetaan ;) , en viitti ihan selkeetä paikkakuntaa laittaa, ja ei ole omakotitalo, mutta läheltä liippaa... sitä odotellessa!Meidän kollinpoika kastroitiin aamulla, nyt mamman kulta veteleekin hirsiä loppupäivän, voi kultaa... nyt on eunukki! saatettiin haudan lepoon meidän 20-vuotiaaksi elänyt mummeli viime viikolla, jätti suuren aukon sydämeen :( eipä tässä muuta!

Vierailija
10/34 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wappua vielä minultakin! Jostain syystä en eilen päässyt kirjautumaan sisään lainkaan!

Sande on ryhdistäytynyt ja aloittanut kuntoremontin! Hienoa! Kerrothan sitten jonkin ajan kuluttua mitä olet tykännyt keventäjistä. Sitä kovasti tunnutaan kehuvan... Oletko kokeillut koskaan dementiahiihtoa? Se on oikeasti tehokasta ja rytmittää lenkkeilyä mukavasti.

Priscu " lisääntyy" !! Jee!! Voi mistä sä oikein ammennat tuon energian? Et viitsis antaa jotain vinkin tynkää? ;) Olikos tuo ragdoll se hassu " velttoileva" rotu? Kissat on mulle vähän mysteereitä...

Onko Nonulilla minkä merkkinen reppu käytössä tytön kantoon? Röldeä olen kantanut trikooliinassa toistaiseksi mutta nopeammin puettavaa kantovälinettä vähän kaipailisin. Isompien kanssa en ole näihin kantovermeisiin perehtynyt oikeastaan lainkaan. Jotain reppua kokeilin joskus esikon kanssa mutta siitä ei tykätty kumpikaan...

Milennalle jaksamisia noiden kipujen kanssa! Onko nuo lääkkeet oikeasti ainoa " hoito" noihin vaivoihin? Eikö siis mitään voida tehdä että kivut lakkaisivat?

Rölde kasvaa hurjaa vauhtia! Tiistaina käytiin 2kk neuvolassa ja painoa oli 6290g ja 61,5cm. Parissa kuukaudessa on siis tullut painoa 2,3kg ja pituutta 8cm.

Muutenkin tuntuu mimmi voivan hyvin. Taitaa aikamoinen aurinko olla tästä paketista tulossa! Tuntuu kuin ihan viimeisen viikon aikana olisi muutosta tapahtunut ihan huimin harppauksin. Itkuisuus on vähentynyt selvästi ja hereillä jaksaa tehdä muutakin kuin syödä. Seurustelee mielellään ja viihtyy hetkiä ihan vaan seurailemalla mitä ympärilä tapahtuu. Edelleen on päivät aika rytmittömiä mutta yöt nukkuu hienosti. Kiinteillä ei ole mitään kiirettä kun tyttö kasvaa maidollakin noin hyvin mutta jotenkin tuntuu että jotain voisi tuonne iltaan kaivata avuksi. Nuo imetysmaratoonit tuntuu vaan venyvän entisestään..

Nyt vappua jatkamaan kun kahvikuppikin jo tyhjeni..

Rimpe & Rölde 2kk

Vierailija
11/34 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille vielä kerran!

Vautsi, on Rölde jo iso mimmi :-D Ihan hymyilytti, kun meidän neiti oli 4kk neuvolassa suurinpiirtein samankokoinen kuin teidän Rölde nyt 2kk ikäisenä!!! :-O Mun mukulat on kirppuja, vaikka aina hyvin ovat syöneet!! Noh, minä olen kirppu, ja niin on sit mun muksutkin :-D!!

Meillä ei koskaan oikeen likka harrastanut noita iltamaratoneja, mut sitkun alko kaivata muutakin kun maitoa, ni sit oli tissillä kokoajan, ja pissaa oli vaipat tulvillaan! Mut olen kyl ymmärtänyt, et suurin osa vauvoista tekee tuota iltatankkausta, ja sen kuuluu mennäkin niin!! Rasittavaahan tuo varmaan on, varsinkin jos vauva on " hidas" syömäri! Meillä likat on aina vetässeet tissit parissa minuutissa tyhjiksi, ja mulla on vielä suihkutissit, ni niistä on sit tosiaan muutenkin pakko nieleksiä nopeesti!!

Milenna, nivelreuma on kurja tauti! Tiedän sen, kun olen sen itse sairastanut! Siis lapsuusiän nivelreuman, tosta " aikuisiän" nivelreumastahan ei voi parantua!!! Kuules, kyllä täällä valittaa saa, tää paikka on edelleenkin sitä varten!! *halaa* ja puhaltaa sun kipeisiin niveliin!! Oletko koskaan päässyt Heinolaan parantelemaan itseäsi?? Jos, et ni koitapa kysellä siitä lääkäriltäsi! Siellä on ihanaa, ja lapset ja ukon voi ottaa mukaan!! Tuli vaan mieleen, et sulla tekis varmaan gutaa se " kylmäkaappi" , joka siellä on!!! Muista laittaa paljon kylmää niveliisi, ja ihan rauhassa vaan otat niitä tulehduskipulääkkeitä, ne kun rauhottaa just tota tulehdustakin!! Paheneeko sun reuma kesällä? Mulla paheni aina, ja se johtu just tosta kuumasta ilmasta, jollon tulehdukset aina paheni!! Koita jaksaa!!

Mun pitää mennä nyt laittamaan grillattavia valmiiksi ja tehdä pari salaattia! Kati tästä sit lähetään johonkin vähän vappuajelullekin! Pitäskös vetästä ihan yo-kyrsä päähän :-P paskat, homehtukoon komerossa!!

jatkoja kaikille, nonuli

Vierailija
12/34 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rimpelle piti vielä sanoa, et se on se baby björnin reppu! Mulla on likka siinä naama menosuuntaan, sillai kasvot muhun päin ei suostu ensinkään enää olemaan! Raskas on kantaa pitkiä aikoja, ottaa meinaan aikatavalla hartioihin, mut sen kanssa on ihan kiva vähän ulkoilla, ja tehdä kotihommia! Meidän neiti ei koskaan välittäny kantoliinasta, joskin alotin liinailun vasta 2kk, joten siinä ehkä syy!! Niitä on kyllä sellasia hienoja reppuja jotka ei ota hartioihin, ne on just jotain kantoliinan tapasia... mä näin niitä kantoliinakurssilla, mut en muista minkänimisiä ne oli...

moro

Vierailija
13/34 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tästä, kunhan liikeelle pääsee..Kiitti vaan puhalluksista:)

Rimpe; Onpa Rölde tosiaan kasvanut! Taitaa tulla iso tyttö:)

Miusta on niin omituista kun esikko on kasvanut aina yli kaikkien käyrien(melkein ainakin) ja tää toinen oli jo syntyessään semmoinen pieni (3,6kg ja 50cm) vaikka jollekin muulle tääkin voi olla iso. Ja vaikka syökin niin tuntuu ettei kasva.

Meillä on käytössä joku rintareppu, en muista merkkiä, kaipa ne on kaikki suht samanlaisia. Sillä pärjätään sillon kun ei vaunuja oteta mukaan.

Nonuli; Miulla tää sairaus on kans vissiin kytenyt sisuksissa ties miten kauan, (jo joskus teininä muistan ihmetelleeni miks polvi on välillä turvoksissa ja kipee tai kyynärpää) mut vasta esikon jälkeen oikeen kunnolla alkoi kivut yms. Ja tän tokan raskausajaksi rauhottui, ja synnytyksen jälkeen taas paheni.(Kuulemma näin normaalisti meneekin)

Ja Rimpe; Ei kai tähän oo oikeen muuta, kuin lääkkeet. Tai ainakaan lääkäri ei ole muusta puhunut. Kunhan imetyksen lopetan niin alkaa toinen lääke tuon toisen kaveriks. Ja jos se on (niinkuin varmaan onkin) sama lääke, mitä söin jo esikon jälkeen, niin paha olo on siitäkin luvassa..jotenkin maha reagoi siihen ja jonkin aikaa lääkkeen oton jälkeen oli semmoinen öklö olo. Mut tuota lääkettä piti ottaa vain kerran/vko.

Mutta, se on sen ajan murhe..pitää lähtee laittautumaan, mennään kaupungille kahtelemaan.

-Miltsu-

Vierailija
14/34 |
01.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonuli, saa munki kyrsä olla ihan vpaasta kaapin uumenissa:D

Milennalle hali kipujen keskellä... ei ole helppoa. Terveys on kyllä kaikki kaikessa.

Sande, mitäs nyt yhdestä suklaapatukasta ja sipseistä, nythän on vappu:) huomenna sit taas liinat kiinni, eks ni??

Rimpellä se on komian kokonen tyttö:)) meidän neito oli 5250 2kk neuvolassa. Jaa, energiaa?! En mä tiiä, olisko syntymälahjaksi saatu;)? mut voin mä lähettää sullekkin sitä, juu, se ragdoll on just se " räsynukke" kissa:)) aivan ihana!!

Priscilla

Vierailija
15/34 |
03.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli 4kk neuvola. Tytöllä painoa 7460g ja pituutta 62, hukkapätkä:)

Kehui kovasti meidän neiti aurinkoista, pitää niin komiaa kyynärnojaa jotta!

Eilen illalla Peppi kikatti ekaa kertaa ääneen:DDD voi että mikä maailman kaunein ääni:)) isot tytöt nauro ihan kippurassa kun toinen käkätti äitille!!! IHANA VAUVA!!!!

Nyt alottelee siivousta!!

Vierailija
16/34 |
04.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin jospa nyt pysyis sormet kurissa!

Nonuli: Juuri tuon painamisen takia en oikein noihin reppuihin ole tykästynyt. Tai siis eihän mulla ole niistä juuri kokemusta mutta kun tarinoita on kuulunut. Tuo meidän liina on kyllä tosi mukava päällä ja voin helposti kantaa pidempäänkin eikä hartiat väsy/kipeydy. Huonona mä pidän siinä sitä päälle pukemisen hitautta ja kuumuutta. Me kun ollaan tuon typyn kanssa molemmat kuumakalleja niin hiki tulee molemmille jos on yhtään likaa vaatetta päällä.

Ja tuota minäkin katselin että on nuo meitin tytöt melkein saman kokoisia vaikka ikäeroa on se pari kuukautta.

Täällä oli eilen hillitön vilske ja kikatus kun lauma esikon kavereita oli bilettämässä likan 11v synttäreitä. Oikea päivä oli jo pari viikkoa sitten ja kyllä näitä bileitä jo odotettinkin! Oneksi oli hyvä keli niin pystyivät ulkona viilettämään. Yksi mököttävä vieras, yksi polvi ruvella ja koira joka veteli kymenkunta muffinsia oli eilisen tuhosaldo joten vähvllä päästiin! Kivaa oli tytöillä.

Onko teillä ollut ongelmia näiden vauvansivujen kanssa? Mä en välillä pääse keskustelu osioon lainkaan ja välillä en pääse kirjautumaan sisään!

Tänään pitäisi lähteä laittelemaan hevosia varten aitoja pellon ympäri kun nämä kelit sai ruohon kasvamaan tosi hienosti niin kohta pääsee pollet laitumelle! Ihanaa kun tuo minun karvakorvikin tulee taas tuohon ihan lähellä kesää viettämään.

Rimpe & ryhmä rämä

Vierailija
17/34 |
05.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, rimpe, nää sivut tök tök tökkii!!!!!!!! onnea teidän neidille:)

Meillä on tänään kihlajaisvuosipäivä:) Tehdään ruokaa ja nautitaan toisistamme kun Peppi käy koisaa!! Sitä odotellessa!

Ilmatkin viileni vähän, on kyllä ollukkin varsin lämpimät ilmat! Saatiin piha siivottua ja laitettua, kun oli niin lämmin!

Eipä tässä mitään kummempia, kaikki hyvin vaan:)

-priscu-

Vierailija
18/34 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on taas hiljaista Lyylilässä... Missäs kaikki luuraa? Kevät hommissa?

Tän palstahiljaisuuteen on syynä ihan puhtaasti liian vähäiset tunnit vuorokaudessa!! Eikö niitä voisi jostain saada muutaman lisää näin keväällä juuri ennen kun hevoset lasketaan laitumelle? Eli hevosten totuttelua tuoreeseen ruohoon ja aitojen tekoa on tullut harrastettua oikein urakalla viime päivinä. Tai siis sitä mukaa olen tehnyt kun Rölden aikataulut on antaneet periksi. ;)

Samaan aikaan on myös tuon pojun kouluasioden hoitoa ja tietty nämä normaalit kotityöt. Lisätuntien lisäksi voisin lisä kädet huolia...

Mut eipä tässä kummempia tällä erää, punkka kutsuu ja kovaa!!

Vierailija
19/34 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan! Hiljasta on tosiaan ollu Lyyleissä jo pitkän aikaa! Sellasta se on kun vauva tulee taloon :-D!

Meillä on Justiinalla korvatulehdus, jo kolmas!! Ditrim-kuuri on siis päällä! Ihan hyvin on silti olosuhteisiin nähden nukuttu! Edellisyönä oli pahin, ja tyttö jokelteli sängyssään, ja kiemurteli vähän väliä korvaansa! Suppoja on mennyt paljon!

Kurjaa on!

Pihahommia on tosiaan tehty ja paljon! Pikkulikka tykkää istuksia vaunuissaan, ja ihmetellä!!

Ilmat on olleet taas paljon viileempiä, joten neiti nukkuu taas pidempiä päikkäreitä vaunuissa!

5kk neuvolalääkäri on vasta ensi viikon tiistaina!

ei täällä mitään kummallisempaa!

nonuli ja justiina 5kk

Vierailija
20/34 |
20.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on just se kuten Rimpe totesi, vuorokaudessa on ihan liian vähän tunteja!!!! ei ehdi palstalle, tai illalla ehtis, mut sitä haluu sit rojahtaa sohvalle telkkarin kanssa :)

Voi Justiinaa :( inhottavaa kun noin pienenä alkaa... meillä ei ole ollu kellään kierrettä. Esikoisella oli taaperona pari tulehdusta, muilla ei ollenkaan, onneksi!

Meille kuuluu hyvää vaan, ihan tavallista, meillä kans reilu viikon päästä 5kk neuvola. Peppi yrittää kovasti eteenpäin mennä, mutta ei siitä mitään tule :D pylly heiluu korkealla puolelta toiselle, ja murina kuuluu, mutta ei kyllä eteenpäin pääse! hitsi kun ei yhtään muista miten noi siskot on lähteny liikkuu...

Eipä tässä taas muuta!