Erään toisen keskustelun innoittaman, nimpotanko minä turhasta:
Kommentit (11)
Jos tuommoisesta ei saisi nimpottaa ja " kitkerää" palautetta antaa, niin mistä sitten? Tainnut miehesi osata puhua mustankin valkoiseksi, kun noin suhtaudut?
Mutta et nimpota... =)
Eiköhän tätä vappua aikuinen ihminen, ja vielä vanhempi voisi juhlia joskus toiste. Miten ihmeessä se pystyy oleen tässä maailmassa kun lapset herää? En mä ainakaan pystyis..
Ja vielä että pitäs sitten niiden kanssa jotain tehäkkin..
Ja sit tuo velka.. Ei kyllä mitenkään järkevää ole..
tämän illan olleen sen arvoista. Ja luulen että ne teinitytön kotipippalot jossain hikisessä yksiössä lähiössä ei ole sen rahan, lasten ja oman jaksamisen arvoista.
Velaksi ei pidä juoda ja juhlia, sääntö nro. 1. Kaksi on vastuuntunnotonta juhlia alaikäisen luona. Ja mitä aikuinen perheellinen mies tekee siinä seurasa?
näissä pippaloissa pyörimisen, koska mielestäni aikuisella, perheellisellä miehellä ei ole mitään yhteistä teinitupareihin osallistujien kanssa.
Vierailija:
Kaksi on vastuuntunnotonta juhlia alaikäisen luona. Ja mitä aikuinen perheellinen mies tekee siinä seurasa?
Käsittämättömän tuntuista tuonikäiseltä mieheltä mennä teinin tupareihin, ikäero on niin suuri ettei silloin yleensä samoissa piireissä pyöritä. Ja tuo velaksi juhliminen on ihan perseestä myös. Onko miehelläsi jäänyt nuoruus elämättä kun nyt pitää melkein puolta nuorempien kanssa juhlia?
Toivottavasti kuitenkin jaksaa hoitaa lapset kunnialla!
Tsemppiä sinulle vaimo, et todellakaan turhasta nipota.
teoria ei pidä paikkaansa.
Mitä jos minä lähden ennen miehen aamuvuoroa alle parikymppisten poikien kotipileisiin juopottelemaan velaksi, kolmatta kertaa samalla viikolla. Mahtaisikohan miehen reaktio olla kovin myönteinen?
ja voi saada jopa nuorta urosta :)
Olen lähdössä aamulla töihin klo 7.15. MIes jää kotiin tekemään vappua lapsille, joista toinen vauva, vasta 9 kk. Aamut meillä alkavat tuon pienen ihmisen tiimoilta jo viimeistään puoli seitsemän aikoihin aamusta. MIes siis lähti juhlimaan vappua, velkarahalla tottakai kun on nyt tiukkaa rahallisesti. Eikä tässä mitään, mutta kun velaksi meni jo pe ja la. Ja siis vapun juhlinta tarkoittaa tässä tapauksessa kotibileitä 19 vuotiaan teinin kotona. Mies kuitenkin jo 33.
Että ansaitsiko tuo ukkokultani kitkerän palautteeni?
vapaata kommentointia odotan.