Ihanaa kun omakotitalo niin nauttii näistä juhlistakin
Kommentit (50)
Vierailija:
7, hivenen katkeraa ;)))))
Me mennään syömään kvereiden kanssa ravintolaan, ja huomenna ullikselle, sitten toisten kavereiden kanssa piknikille. Ihan kuule omasta halusta, kun meistä vappua on mukavampi viettää ihmisten keskellä.
Kesästä nauttii ihan eri lailla kun on oma talo ja lääniä ympärillä ja voi kutsua joskus kavereitakin kylään eikä tarvitse kyyhöttää jossain hikisessä kerrostalokaksiossa!
Pääasia teille on, että on OMAkotitalo. Meillä on suurempi parveke, kun monella teistä piha ja ihan itse haluttiin tähän. Samalla rahalla olisi saanut OMAkotitalon
Minä olen vähän kateellinen; uusi omakotitalomme valmistuu vatsa loppukesästä ja koko kesä pitää kärvistellä täällä hikisessä kerrostalokaksiossa!!
Vierailija:
Pääasia teille on, että on OMAkotitalo. Meillä on suurempi parveke, kun monella teistä piha ja ihan itse haluttiin tähän. Samalla rahalla olisi saanut OMAkotitalon
Että grillaa sä siellä hikisellä partsilla =)
Vierailija:
Ja pääsee saunan jälkeen vilvoittel...
t: 18
kyllä ollaan päästy aina kun halutaan ja jos joku haluaa kyylätä, niin siitä vain. Sitä on katsos mukaviakin taloyhtiöitä :)
Kaikki eivät viihdy omakotitalossa...
välitäkään, kukin viettäköön vappua tavallaan, mutta eikös noita 400 neliön tontteja ole vaan jonku Hesan ja Tampereen kaupunkin tarjoamat tontit? Kuinka monta omakotitaloa sitten taas Suomesta löytyy? Musta ainakin tuntuu, että meitä isommilla tonteilla asuvia on enemmän - ainakin vielä.
Vierailija:
välitäkään, kukin viettäköön vappua tavallaan, mutta eikös noita 400 neliön tontteja ole vaan jonku Hesan ja Tampereen kaupunkin tarjoamat tontit? Kuinka monta omakotitaloa sitten taas Suomesta löytyy? Musta ainakin tuntuu, että meitä isommilla tonteilla asuvia on enemmän - ainakin vielä.
t; 18
kun pitää sitä ihanuutta täällä todistella;) Jos aplla olisi NIIN ihanaa, niin ei tänne ehtisi ja itse olen töissä. =)
Vierailija:
kun pitää sitä ihanuutta täällä todistella;) Jos aplla olisi NIIN ihanaa, niin ei tänne ehtisi ja itse olen töissä. =)
ja ah, juuri tänään sapetti ihan hillittömästi, kun yhtäkkiä oli kämppä täynnä savua. >:(
Ei se grillaajien vika ole, mutta sapettaa, kun pitää savuja hengitellä säännöllisesti omassa kodissaan.
millään tavalla. Meillä on oma iso piha, mukavat naapurit, oma grilli, oma rauha. Saa mennä saunan jälkeen omalle terassille vilvoittelemaan jne. En koe, että asumismuotomme mitenkään rajoittaisi elämäämme. Mitä voisin tehdä omakotitalossa, mitä en voisi tässä tehdä?
Vierailija:
millään tavalla. Meillä on oma iso piha, mukavat naapurit, oma grilli, oma rauha. Saa mennä saunan jälkeen omalle terassille vilvoittelemaan jne. En koe, että asumismuotomme mitenkään rajoittaisi elämäämme. Mitä voisin tehdä omakotitalossa, mitä en voisi tässä tehdä?
Vierailija:
Kuinkas moni omakotitaloalueella asuva käyskentelee alasti pihalla? Haja-asutusalueet ovat asia erikseen. Kerrostalossa asuessamme otettiin alasti aurinkoa partsilla ;-)
ps. se on kyllä paras puoli tässä asumisessa. Saunasta ulos suihkuun ja vilvoittelemaan ihan nakuna.
Juhlitaan yhdessä pihalla