Ihanaa kun omakotitalo niin nauttii näistä juhlistakin
Kommentit (50)
Vierailija:
ps. se on kyllä paras puoli tässä asumisessa. Saunasta ulos suihkuun ja vilvoittelemaan ihan nakuna.
Muunlainen asuminen kun ei tuu kuuloonkaan. Kaikki kun on kokeiltu
t: 18
Me asutaan onnellisesti kerrostalossa ja mennään huomenna harjulle piknikille :-) Hauskaa vappua!
Kuka nyt valtatien vieressä haluaa asua? En minä lapsineni ainakaan!
Vierailija:
Muunlainen asuminen kun ei tuu kuuloonkaan. Kaikki kun on kokeiltut: 18
On pieni lampi, naapurit todella kaukana, oma piha, oma grilli, oma rauha, iso piha.
Ja olen asunut kerrostalosssa ja rivarissa, hirveää...!
Itse en näe minkäänlaisia rajoitteita missään asumismuodossa näin vappuna. Silloinhan mennään aattona ravintolaan tai terassille ja päivänä puistoon piknikille. Juhannuksena olisi kiva asua järven rannalla omakotitalossa, mutta ei omakotitalossa ilman järveä.
Vappu on kansanjuhla. Mutta kukin viettäköön sitä tyylillään. Meille ei teidän tyyli sopisi.
Vierailija:
Seli seli, valtatie kuin valtatie...
Mietin juuri tänään miten hauska sattuma, että tuossa joku vuosi takaperin ajelin tästä (silloin kuin asuimme rivarissa) ohi lähes joka ilta ja mietin kuka onnellinen tossakin talossa asuu ja nyt olenkin sen talon emäntä ja elän onnellisinta aikaa elämässäni. Parempi myöhään kuin milloinkaan.
t: 18, kovia kokenut...
Meillä keskustaan matkaa 4 km, silti oma rauha ja naapuriin on matkaa ja iso piha ja tontti...
ja on asumiseensa tyytyväinen/tyytymätön.
Vierailija:
Vähänkö köyhän kuulosta.
niin miksi ihmeessä vietät aikaasi TÄÄLLÄ???
kaikki on hallituksen päätöksellä tehtävä, omakotitalossa ei tartte muiden mielipiteitä kysellä!
En muuten minäkään muuttaisi okt: oon mihinkään 500m2 tontille, en edes 1000 neliön!
Me ollaan niin friikkejä, että haluttiin MAALLE =D. Ei kuulu naapurin melut eikä auton äänet. ihan korvessa ei kuitenkaan asuta, palveluihin 2,5km ja naapuritkin näköetäisyydellä.
TÄTÄ EN VAIHTAISI MIHINKÄÄN!!
t. kerrostalossa, rivarissa ja okt: ssa kaupungissa asunut.
Asun itsekin omakotitalossa. Ei se silti tarkoita, että haluan viettää vappua omalla pihalla, omalla grillilla grillaten, omassa rauhassa.
Kolme vuotta ovat riidelleet rajanaapurien kanssa pensasaidoista, eikä loppu näy. Pensasaitoja ei siis vieläkään ole eli ei ole näköestettäkään. Ei käy kateeksi.