Syy miksi hirmu-isä päästi kolme lasta pois: Pitivät liikaa ääntä kellarissa
Kommentit (41)
Jos on äänieristetty, niin mitä se haittaa vaikka kuinka huutaisivat (näin siis vangitsijan näkökulmasta)?
Vierailija:
Mä olen just sellainen miss Marple -luonne, että varmasti olisin yrittänyt jollain verukkeella kellariin. Haloo! Jos kuuluu sieltä ääniä, lapsia ilmestyy kotiportaille, ukko rakentaa kellariin rakennusluvan kanssa mutta vaimo ei 25 vuoteen käy siellä kertaakaan, ukolla ihme sähkölukot kellarin ovessa, kellariin kannetaan säkkikaupalla ruokaa, mutta säkit tuodaan tyhjinä ulos... Eikö muka kukaan sivullinen osannut yhdistää asioita?
pidettävän ihmisiä.
Mutta jos mä olisin vuokralainen ja kuulisin kellarista ääniä, niin tuskin kuitenkaan sinne menisin. Kuinka monelle nyt sattuisi tulemaan mieleen, että siellä on kokonainen perhe vangittuna?! Helppo se on nyt leikkiä sankaria, kun ei ole edes joutunut sellaiseen tilanteeseen...
uudelta vaimolta ettei ottaisi ukkoa takaisin. Sitäkö yritit sanoa?
Vierailija:
Mutta jos mä olisin vuokralainen ja kuulisin kellarista ääniä, niin tuskin kuitenkaan sinne menisin. Kuinka monelle nyt sattuisi tulemaan mieleen, että siellä on kokonainen perhe vangittuna?! Helppo se on nyt leikkiä sankaria, kun ei ole edes joutunut sellaiseen tilanteeseen...
ja jos sen lisäksi huomaat että häärii siellä omituisen paljon, niin etkö yhtään kummastele? Harva sinne kai itse menisi, mutta ehkä tekisi ilmoituksen johonkin?
Vierailija:
ja jos sen lisäksi huomaat että häärii siellä omituisen paljon, niin etkö yhtään kummastele? Harva sinne kai itse menisi, mutta ehkä tekisi ilmoituksen johonkin?
Enkä tosiaankaan tekisi ilmoitusta. Ajattelisin, että hänellä on siellä joku harrastetila, jossa haluaa harrastella rauhassa. Väitän, että kenellekään ei tulisi mieleenkään, että joku pitäisi perhettään kellarissa.
Vierailija:
uudelta vaimolta ettei ottaisi ukkoa takaisin. Sitäkö yritit sanoa?
Vierailija:
Väitän, että kenellekään ei tulisi mieleenkään, että joku pitäisi perhettään kellarissa.
Ja joku oli kai soittanut nimettömän puhelun, että kattokaa kellari kun mies oli ollut sairaalassa sen elisabethin kanssa, eli JOKU on ainakin epäillyt ettei kaikki ok.
En tiennytkään että sillä Eisabethilla oli/on sisaruksia. Luulin että oli ainut lapsi...
saa hepulit jos joku pyrkii sinne, niin mikä on diagnoosi nro 1. Kellari on tyypin pullovarasto ja iltoja siellä vietetään naukkailun merkeissä.
Vierailija:
Ja joku oli kai soittanut nimettömän puhelun, että kattokaa kellari kun mies oli ollut sairaalassa sen elisabethin kanssa, eli JOKU on ainakin epäillyt ettei kaikki ok.
En minäkään mielelläni päästä vieraita kaikkiin talomme tiloihin.
Vierailija:
saa hepulit jos joku pyrkii sinne, niin mikä on diagnoosi nro 1. Kellari on tyypin pullovarasto ja iltoja siellä vietetään naukkailun merkeissä.
Vierailija:
Arvokasta tavaraa, pimeähuone valokuvien kehittämistä varten, tms.
Jossain oli, että kellarista oli sanottu: se on vana huone täynnä tavaraa. Ja silti kamalat ukaasit, ja ukko häärää kellarissa.
Miten sitten joku ulkopuolinen olisi uskaltanut jotain tehdä?
Siitä kertoo jo sekin että lapset pyysivät ettei isää otettais takaisin. Jos näin on siis käynyt. Että varmasti ei äidille tullut mieleenkään kysellä turhia, jollei halunnut turpiinsa.
Ei ehkä sitä että siellä olisi oma tytär, ehkä ajatteli etät siellä on joku muu. Ajatelkaa nyt, 24 vuotta äijä häärii kellarissa, vie ruokaa, tuo jätteitä, ja vaimo ei muka tajua että siinä on mitään ihmeellistä? Tottakai voi olla alistettu eikä uskalla tehdä mitään, mutta kai sillä on joku käsitys ollut ettei miehellä ole puhtaat jauhot pussissa?
Kuvista sain sen käistyksen, että kellariin pääsi asunnon kautta vaikka yksi asuinkerros olikin välissä, eli ei naapurit tienneet miten tiheästi se siellä kävi.
Monille miehille kellari ja autotalli on sellaisia omia harrastuspaikkoja, ettei sitä epäillä jo viettää pitkiä aikoja " harrastusten parissa" .
Naiset halasivat toisiaan ja itkivät. Ainakaan Elisabeth ei (lehtien mukaan) tunnu syyttävän äitiään mistään.
Vierailija: