Kuume ei laske lääkkeestä huolimatta :(
Poika todella kipeä ja eilen sai ja aloitettiin antibioottikuuri. Illalla nousi korkea kuume 40 astetta, kävi se yöllä jopa 40,3 asteessa. Olen antanut paresetamolia lääkärin ohjeiden mukaisesti, mutta kuume ei laske.
Nyt aamulla annoin taas kahdeksan aikaan eli siitä on puolitoista tuntia, kuumetta nyt 39 astetta.
Voiko tuo antibioottikuuri jotenkin nostaa kuumetta, kun poistaa bakteeria vai mikä tässä oikein mättää?
Poika kuitenkin juo ja pissaa, mutta ei syö muuta kuin jäätelöä ja on tosi väsy.
Kommentit (25)
Pässit, tää on 18 vuotta vanha ketju. Eiköhän se ole jo parantunut ellei kuollut.
Vierailija kirjoitti:
eli ei kai ole mitään hätää vaikkei kuume ole enempää laskenutkaan?
Ja tuo jäätelö on aino mitä on suostunut syömään, juo maitoa ja mehua sekä pelkkää vettäkin on mennyt. ap
Mä en katselis yhtään. Lääkkeen olisi pitänyt jo vaikuttaa. Toi paha kuume on hälytysmerkki, kun on lääkkeistä huolimatta noin korkea. Myös lapsi ei jaksa tehdä mitään, se on toinen hälytysmerkki.
Luultavasti on keuhkokuume. Lähde viemään päivystykseen, kuuntele äidinvaistoasi.
Mun lapsella oli tosi paha keuhkokuume, ensimmäinen lääkäri vähätteli, mutten uskonut. Toiset lääkärit oli kauhuissaan ekan lääkärin sanoista. Onneksi menin omin päin.
Antibiootti ei tietenkään toimi virustautiin.
Kasvatat hänessä residtenttiä bakteerikantaa. Oikein paljon onnea alle 70 pisteen äo:sta, jota olet mennyt jatkamaan..
Toivottavasti poika on selvinnyt kuumeestaan ja saanut jo perheen sekä omia lapsiakin.
Ei. Viet päivystykseen heti.