Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näkisit naapurisi roudaavan kellariin kasoittain ruokaa, mitä tekisit?

Vierailija
30.04.2008 |

Daily Mail:

Albert Duvanovsk, who rented an apartment at Fritzl' s property, said he had heard strange noises coming from the cellar and added: " I knew the daughter was missing and I remember my landlord having a strange fear of the police.

" I used to see him taking barrowloads of food down to the basement and the barrow would come back empty."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että itse reagoisin asiaan. Kai nimettömänäkin voi tehdä ilmoituksen poliisille. Ei ole ihan normaalia meininkiä.

Naapuri vielä tiesi kadonneesta tyttärestä.

Vierailija
2/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitaisin poliisille ja kertoisin ihmetelleeni ruokamäärien vientiä kellariin ja kuulleeni ääniä. Yksinkertaista. Ihmiset on oikeasti tosi raukkamaisia ja pelkäävät oman kasvonsa menettämisestä jos olisivatkin väärässä. Minusta se olis aika pieni paha jos epäilisin jotain vväryyttä tapahtuvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin että sillä on kellarissa piilossa kasa vangittuja ihmisiä. Ei sellaista vaan pysty oma-aloitteisesti ajattelemaan!

Vierailija
4/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi että mies tekee jotain bisnestä ja kuljettaa laatikoissa vaikka myyntiin meneviä säilykkeitä tai muita tuotteita varastoitavaksi ja vie ne sitten kerralla eteenpäin enkä minä ole sattumoisin katsomassa.

En varmasti ikinä ikinä olisi tullut ajatelleeksi, että niillä ruokitaan ihmisiä. Enkä varsinkaan siinä tapauksessa, että laatikoita on kuljetettu sinne vuosikausia - sillä jos uskoisinkin, että jotakin pidettäisiin vankina kellarissa, en ikinä uskoisi, että häntä pidettäisiin siellä vuodesta toiseen. Vai uskoisitko sinä?

Olen muuten viime aikoina lukenut ahkerasti taas dekkareita. Tänä aamuna kun heräsin, aloin muistella, miten menikään juoni siinä dekkarissa, jossa kellarissa oli vankinä tytär omine lapsineen... kunnes muistin, että tämä oli tosielämästä. Aivan hirvittävää. Ajatelkaa niitäkin aikoja kun tytär on ollut siellä kellarissa yksin, ennen lapsien tuloa - ihan yksin monta vuotta. Tässä tapauksessa sellaisia todella riipaisevia yksityiskohtia on kasapäin.

Vierailija
5/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuskin olis juolahtanu mieleen, että siellä jotain ihmistä vankina pidetään...

Vierailija
6/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ehkä tutkinut et mihin ukko menee... tai hankkinut jotain todisteita, kuvannut, vienyt poliisille, et tutkikaa tää. Toisaalta, jos lehdessä sanottiin, et etsiväkään ei olisi löytänyt salakäytävän sisäänkäyntiä jos ei ukko olis sitä itse näyttänyt, niin aika paha olisi itse ollut löytää mitään, ellei nyt ukon ihan perässä olisi mennyt. Tai olisi käynyt asentamassa jotain kameraa sinne kellariosastolle salaa...

t. kt-kyttääjä pahimmasta päästä :)

Vierailija
7/7 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa niitä lapsia, jotka ovat eläneet siellä kellarissa koko elämänsä! Ei koskaan ulkoilmaa. Lapset eivät osaa nähdä kuitenkaan siinä tilanteessa mitään pahaa, ja he ovat eläneet taaperoina ja leikki-ikäisinä siellä ja kokeneet kaikki niin iloiset kuin surullisetkin asiat kellarissa. Selittiköhän se Elisabeth koskaan lapsilleen, että tämä ei ole normaalia elämää? Maailmassa on muutakin nähtävää, kuin kellari. Tiesivätkö lapset edes muusta maailmasta mitään? Kuinkahan se 19-vuotias sairastunut oli sitten päässyt ulos sieltä, olikohan se hullu isä sen päästänyt? Kauheaa ajatella koko juttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi