Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nettikaupasta POJILLE kivoja kesävaatteita??

29.04.2008 |

Käy kurkkaamassa [http://www.satsumasweethearts.com/] :x

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa, että mulla nousee kylmät väreet, kun katselen näitä suomalaisia nettikauppoja... esim. tuo ed. mainittu nettivaate.fi sivut ja kuvat miten sattuu.....

Vierailija
2/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyisikö joltain vinkkiä tai hyvää kokemusta jostain nettikaupasta, mistä kannattaisi tilata pojille 2 ja 4 v kivoja kesävaatteita? Varsinkin t-paitoja ja hihattomia tarvittaisiin, mutta myös housuja / shortseja. Itse olen katsastanut vain H&M:n valikoiman, joka ei kylläkään kovin paljoa houkuttele niiden kamalien örkki/eläin-painatusten takia.En ymmärrä miksi poikien vaatteissa pitää aina olla niin rumia ja raakojakin kuvia, kuten pääkalloja ja tulenlieskoja ja hirmuisia monstereita...

Kivat, värikkäät, hyvälaatuiset pikku poikien kesävaatteet siis haussa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi uudesta nettikaupasta www.nettivaate.fi!

Eemelit ei niinkään olleet erikoisesti kesäisiä, mutta Muumit ja sitten oli kivoja farkkushortsi-t-paita yhdistelmiä, tosi kivan näköisiä!

Ja niissä oli vielä ALE!

Kivat, värikkäät, hyvälaatuiset pikku poikien kesävaatteet siis haussa!

[/quote]

Vierailija
4/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edellisellä jotain tekemistä ko. firman kanssa?

Itse en ylipäätään tykkää hahmovaatteista kovin vaan kaipaan vaatteisiin muuta ideaa, mutta en minäkään pääkalloja, hirviöitä tai lieskoja.

Omille pojille olen tilannut kesävaatteita kuperkeikasta ja tinyzonesta Tanskasta. Laatu on vähän kysymysmerkki vielä, kun eivät ole olleet hirmuisen suuressa käytössä (Minimoa ja MeToota olen tilannut), mutta ainakaan ekassa pesussa eivät ole menneet miksikään. Vähän pienemmille lapsille kyllä löytyy minusta monestakin paikkaa kivoja, mutta varsinkin tuolle isommalle on tosi vaikea löytää. Tosin loppuu ne lystit nyt meiltä pian noidekin kauppojen osalta, kun poika kasvaa koon 140 ohi ja on vasta ekalla...

Vierailija
5/6 |
30.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eläinkuoseja t-paidoissa, hihattomissa ja trikoosortseissa. Ainakin keltaisessa ketussa ja anselmiinan nettipuodissa myydään ko. merkkiä.

Vierailija
6/6 |
02.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä Gymboreelta ja Janie and Jackiltä.

www.gymboree.com

www.janieandjack.com

Ns. paremmat vaatteet olen tilannut alla olevista liikkeistä:

www.leofino.com

www.melijoe.com

Täältä löytyy myös iso valikoima kivoja vaatteita:

www.mytoys.de