Minkälaista vaatetusta olette suunnitelleet vapuksi?
Siis naiset itsellenne, mutta voitte toki kertoa mitä meinaatte mahdollisille lapsillennekin pukea!
Kommentit (12)
joka vappu pistää kesäkengät jalkaan! (paitsi silloin jos tulee lunta...)
joita oon pitänyt jo 2kk.... siis yhdet niistä. Siistimpi paita vaan ja kevyemmät kengät, siinä se!
Jos on lämmin, niin otan tuon liivin pois. Kengat on mustat terveyssandaalit. Ehkä myös harmaa-valkeet viiltosuojakäsineet.
Ihan samat rytkyt vedän päälleni kuin tänäänkin!
kuin normaalit vaatteeni. Jotkut keväisemmät kengät kaivan ainakin kaapista, vielä en ole sitä tehnyt vaan olen kulkenut saappaissa ja lenkkareissa. Ja kesätakki päälle, kaulaan huivi koska tuuli on viileää. Lapsille kevättakit, kevätkengät ja farkut, ohut hattu päähän. Takin alle jotain pitkähihaista joka helppo riisua jos aurinko hurjasti porottaa.
Lapset saa tavalliset mukavat trikoovaatteet, naamarit, huiskat, pillit ja pallot.
kyllä täytyy miettiä vaatetusta, kun mennään kaupunkiin ravintolaan syömään, siitä tivoliin ja kaupungille kävelylle. Missä tahansa tuulihousuissa en lähde!
En mitään hienostella meinaa kuitenkaan, siistit mutta rennot keväiset vaatteet. Kengät ja takki ainakin kesäiset!
suosittelen että päivittäisit hamemallin tähän päivään sopivaksi ;)
muttei mitään minihametta, vaan sellainen puuvillainen mustavalkokuviollinen kellohame tälläkertaa. Ja mustat ballerinakengät. Ohut musta mohairneule ja valkoinen jakku.
Näin jo siis yli 10 vuotta ja ikää nyt minulla 28v. Taisin olla 14-15v kun aloitin tämän traditioni.
6